|

پرسپولیس به دنبال انتقام از اصفهانی ها!

سه دیدار معوقه از هفته‌های بیستم و بیست‌و‌یکم لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس در اصفهان به مصاف حریف خود خواهد رفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، دیدارهای عقب افتاده چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در هفته‌های بیستم و بیستم، امروز و امشب (دوشنبه) در حالی برگزار می‌شود که استقلال و پرسپولیس این هفته به مصاف حریفان آبادانی و اصفهانی خواهند رفت و فولاد و تراکتور نیز به دیدار یکدیگر می‌روند.

* ذوب‌آهن اصفهان - پرسپولیس

مجتبی حسینی پس از پیروزی شیرین مقابل استقلال در لیگ برتر، هفته گذشته طعم تلخ شکست مقابل گل‌گهر سیرجان را تجربه کرد و در جام حذفی نیز نتوانست توفیقی مقابل استقلال داشته باشد و از این مسابقات حذف شد. حسینی که در نیم‌فصل نخست با نفت مسجدسلیمان پرسپولیس را متوقف کرد، بار دیگر و این‌ دفعه به‌عنوان سرمربی ذوب‌آهن مقابل همکار و دوست قدیمی خود صف‌آرایی خواهد کرد. 

ذوب‌آهن انتهای جدولی برای فرار از قعر جدول این فرصت را دارد تا از محرومیت چند بازیکنان پرسپولیس استفاده و بهترین نتیجه را در خانه کسب کند. پرسپولیسی‌ها در این مسابقه سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نخواهند داشت. شاگردان یحیی گل‌محمدی در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند اختلاف سه امتیازی خود با سپاهان صدرنشین را جبران کنند و در صورت پیروزی با اختلاف سه گل، دوباره به صدر جدول باز خواهند گشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها