|

پورموسوی: مصمم هستیم با برتری مقابل استقلال به تعطیلات برویم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از آمادگی تیمش برای رویارویی با استقلال گفت و اینکه زردپوشان خوزستانی به دنبال سه امتیاز این بازی هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال (معوقه از هفته بیستم لیگ برتر) اظهار داشت: مطمئناً فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. استقلال به دنبال این است که جایگاه خود را در جدول بهتر کند. ما هم میزبان هستیم و اهدافی برای این بازی داریم. متأسفانه با عملکرد خوبی که داشتیم در هفته‌های قبل نتوانستیم پیروز باشیم، ولی مصمم هستیم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و با کسب سه امتیاز از بازی خارج شویم.

وی در ادامه افزود: مصدومان زیادی داریم، ولی ناامید نیستیم و امیدواریم جوانان تیم ما مثل همیشه که جواب اعتمادمان را دادند، فردا هم تأثیرگذار باشند و بتوانند جای خالی بازیکنان اصلی را پُر کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار با استقلال تصریح کرد: متأسفانه رحیم زهیوی، حسین ساکی، حسن بیت‌سعید و مهدی زبیدی را صد درصد نداریم. شرایط بغلانی و امید حامدی را هم دکترها بررسی خواهند کرد تا ببینیم شرایط‌شان چطور خواهد بود.

پورموسوی در ادامه با اشاره به ساعت بازی فردا تیمش نیز توضیح داد: ما نامه زدیم، ولی قبول نکردند. ما اصلاً از شرایط میزبانی استفاده نمی‌کنیم. برای چندمین بار شاهد بودیم که فدراسیون فوتبال به تیم‌های شهرستانی خصوصاً صنعت نفت نگاه خوبی ندارد. ما نامه زدیم و درخواست کردیم با توجه به شرایط میزبانی بازی زمانی برگزار شود که تیم تمرین می‌کند. ما در آبادان معمولاً ساعت هفت بعدازظهر تمرین می‌کنیم، اما متأسفانه بازی را 21:30 گذاشتند. ما هیچ روزی این ساعت تمرین نمی‌کنیم! جالب است حتی در ماه رمضان هم بازی‌ها ساعت 20:30 بود، ولی به یکباره نمی‌دانم چرا این تصمیم گرفته شد. اگر شرایط آب و‌ هوایی مدنظر است،‌ چرا در اهواز بازی ساعت 20:30 است؟! ما این گله را از فدراسیون داریم.

وی درباره شرایط تیمش هم گفت: خدا را شکر شرایط روحی بچه‌ها خیلی خوب است. با توجه به اینکه ما در تبریز بعد از مدت‌ها توانستیم گل بزنیم و به بازی برگردیم، تأثیر مثبتی روی بچه‌ها داشت و مصمم هستیم با یک برد خانگی به تعطیلات برویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها