|

مصطفوی: مگر می شود 3 بازی برای ما پنالتی نگیرند؟

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر می‌خواهند جام را به تیم دیگر بدهند و بقیه تیم‌ها برای سلامتی بازی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خبر آنلاین، صالح مصطفوی در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان اظهار داشت: تیم ما از ابتدای بازی سوار و مسلط به بازی بود. با تدابیر مجیدی تیم کنترل بازی را در اختیار داشت و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی ظاهرا قوانینی که ما می‌شناسیم با قوانینی که داوران در زمین اجرا می کنند، متفاوت است.

وی افزود: مگر می‌شود 3 بار در جریان بازی موقعیت ما ندیده شود. پنالتی واضح ما را نگرفتند و به بازیکن ما کارت زرد دادند. اگر می‌خواهند جام را به تیم دیگر بدهند و بقیه تیم‌ها برای سلامتی بازی کنند. چند بازی پیاپی باید این اتفاقات رخ بدهد؟ مگر این تیم هوادار ندارد؟ مگر این کادر فنی زحمت نمی‌کشد؟ آقایان داوران شما قاضی هستید. سر تیم ما را در هر بازی می‌برند ولی اینگونه نمی‌شود در 3 صحنه موقعیت‌های صد در صد ما را نادیده بگیرند. نمی‌دانم آیا واقعا با این تیم مشکل دارند؟

مربی استقلال ادامه داد: واقعا نمی‌شود فنی صحبت کرد. ما مسلط به بازی بودیم و خیلی از برنامه‌های کادر فنی در زمین اجرا شد و باید از تک تک بازیکنان تشکر کنیم که در این گرما اینگونه بازی کردند ولی واقعا به خاطر این نوع قضاوت‌ها که علیه تیم ما می‌شود باید تاسف خورد.

مربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از وضعیت داوری گفت: حرف بزنیم ما را محروم و جریمه می‌کنند. قانونی که ما می‌شناسیم این است که کارت زرد یا قرمز را بعد از آوانتاژ می‌دهند. مگر می‌شود گل صددرصد ما را نبینند. چند بازی باید این اتفاقات برای استقلال رخ بدهد. آقایان داور شما قاضی هستید. نمی‌شود سر تیم ما را به همین راحتی ببرند.

وی ادامه داد: ما مرتب می‌گویم خوب بازی کردیم و موقعیت گل ایجاد کردیم اما سه بازی پیاپی برای ما پنالتی نگرفته‌اند. آیا با تیم ما مشکل دارند. صحنه‌ها را که می‌بینیم انگار این اتفاقات برنامه است. 

مصطفوی در خصوص بازی نکردن میلیچ که در دقایق پایانی وارد بازی شد گفت: در مورد ترکیب فرهاد مجیدی تصمیم می‌گیرد. ما در سمت چپ میلیچ و نادری را داریم که هر دو بازیکنان خوبی هستند. هر دو نفر بازیکن کارآمدی محسوب می‌شوند و این تصمیم مجیدی است.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه صنعت نفت به دلیل تعویق چندباره این بازی در شرایط ناآماده به مصاف استقلال آمد، عنوان کرد: من با حرف شما موافق هستم. علت این موضوع برنامه‌ریزی نادرست AFC است. کنفدراسیون فوتبال آسیا این برنامه‌ریزی را به فوتبال باشگاهی تحمیل کرده و 6 مسابقه در فاصله سه روز سه روز در کشوری دیگر برگزار شد.  به جای آنکه بازی‌ها را در چهار گروه پنج تیمی برگزار کنند بازی‌ها به صورت متمرکز برگزار شد و می‌توانستند 10 روز برنامه‌ریزی ما را جلو بیندازند.

وی ادامه داد: همین مسئله باعث شد تیمی مثل استقلال پرفشار و خسته باشد و کیفیتش کاسته شود و یکسری دیگر از تیم‌ها هم از شرایط مسابقات دور شوند.

مصطفوی ضمن حمایت از سازمان لیگ گفت: وقتی اجبار است که تیم ملی هر چهار روز در بحرین بازی کند سازمان لیگ نمی‌تواند برای تیم‌ها بازی بگذارد. 

مربی تیم استقلال ضمن انتقاد از اتفاقات رخ داده در جریان بازی سایپا و پیکان گفت: این هم یک داستان دیگر است. بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس کمیته انضباطی جلسه‌ای نگذاشت اما بلافاصله بعد از دربی جلسه برگزار کردند. در بازی ما و پیکان تیم حریف در چهار نوبت تعویض کرد و در بازی این تیم با سایپا پیکانی‌ها 6 بار تعویض کردند. یک کار مشابه رخ داده و آن مسابقه سه بر صفر به سود سایپا شده اما چون ما در کورس قهرمانی هستیم به نتیجه بازی ما توجه نمی‌شود. ظاهراً قرار نیست حق ما در بحث داوری، انضباطی و تصمیمات فدراسیون داده شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها