|

مهدی طارمی پیشنهاد رسمی دارد؟

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو به گفته پدرش در این تیم پرتغالی ماندنی است.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی فصل گذشته با عقد قراردادی چهار ساله راهی تیم پورتو پرتغال شد و در اولین فصل حضورش در این تیم توانست ۲۳ گل به ثمر برساند. ۱۶ گل طارمی در لیگ پرتغال و ۱۱ پاس گل او در این رقابت‌ها، از مهاجم ایران تاثیرگذارترین بازیکن لیگ پرتغال را ساخت.

درخشش طارمی در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های قدرتمند چلسی و یوونتوس هم ادامه داشت و همین مسئله باعث توجه اکثر رسانه‌ها و کارشناسان دنیا به این مهاجم ایرانی شد؛ به ویژه بعد از گل برگردان طارمی به تیم چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان.

این مسائل باعث شد تا حتی گمانه زنی‌هایی از احتمال جدایی طارمی از پورتو و انتقالش به یک تیم و لیگ بهتر در اروپا مطرح شود.

با این وجود علیرضا طارمی پدر مهدی طارمی می‌گوید پسرش فصل بعد هم در پورتو ماندنی است.

علیرضا طارمی در این ارتباط اظهار کرد: جای مهدی در پورتو خوب است. او سال خوبی را پشت سر گذاشت و ان شاءالله همین روند را ادامه بدهد.

01604829

طارمی یادآور شد: مهدی فعلاً پیشنهاد رسمی از تیم‌های دیگر ندارد. او سه سال دیگر هم با پورتو قرارداد دارد و این باشگاه به راحتی رضایتنامه نمی‌دهد.

وی همچنین در خصوص تمرینات اختصاصی مهدی طارمی در بوشهر بعد از بازگشت به ایران گفت: بازی‌های لیگ پرتغال که تمام شد، مهدی به بوشهر برگشت. او نمی‌توانست خیلی فشار بیاورد و تمرین سنگین انجام بدهد. برای همین تمریناتش در حد حفظ آمادگی پیش از حضور در اردوی تیم ملی بود.

«آیا مهدی طارمی می‌تواند در تیم ملی هم مثل تیم پورتو بدرخشد و ناجی تیم ملی ایران در بازی‌های انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا شود؟» پدر این بازیکن در پاسخ به این سئوال تاکید کرد: ما هم امیدواریم. هم شرایط مهدی و هم شرایط اکثر بازیکنان خوب است. بازیکنان ایران خوب درخشیده‌اند. مهدی آمادگی و انگیزه زیادی دارد و مشتاق است به تیم ملی کمک کند.

علیرضا طارمی که خودش یک مربی فوتبال است، با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی در جزیره کیش هم گفت: آب و هوای کیش شبیه به بحرین است، اما می‌خواهم بگویم برگزاری اردوی تیم ملی در این شرایط آب و هوایی ممکن است به بازیکنان کمک نکند. ما خودمان در بوشهر همین آب و هوا را داریم. ممکن است بازیکنان حتی از نظر بدنی تحلیل بروند. تمرین در هوای متعادل و سپس بازی در بحرین می‌توانست به تیم ملی کمک کند. این‌طور نیست که تمرین در هوای مشابه با کشور میزبان خیلی موثر باشد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها