|

چرا کار پرسپولیس برای حذف شهریار مغانلو دشوار است؟

پرسپولیس برای ادامه همکاری با شهریار مغانلو در فصل آینده کار راحتی نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد حالا با درخواست سرمربی قرمز‌ها در لیست تمدید قرارداد‌ها قرار دارد و پرسپولیس به دنبال گرفتن رضایتنامه او از باشگاه سانتاکلارای پرتغال است.

با توجه به اینکه مغانلو ۲ سال دیگر با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد، این احتمال وجود دارد که مدیران سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه او رقم بالایی درخواست کنند.

روزنامه همشهری در گزارشی به این موضوع پرداخته و نوشته که سانتاکلارا هنوز مبلغ پیشنهادی‌اش را برای صدور رضایتنامه این بازیکن اعلام نکرده و مسئولان این باشگاه برای اعلام رقم پیشنهادی با ۲ ایجنت ایرانی در این خصوص مشورت کرده‌اند که چه مبلغی را برای فروش مغانلو اعلام کنند.

گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی سانتاکلارا ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار خواهد بود که این مبلغ سنگینی برای باشگاه پرسپولیس است و مشاوره ایجنت‌های ایرانی به ضرر قرمز‌ها بوده هر چند این احتمال وجود دارد که در مذاکرات طرفین این رقم کاهش پیدا کند.

یحیی در گفتگو با مدیران باشگاه پرسپولیس تأکید کرده که اگر این باشگاه بخواهد یک مهاجم طراز اول جذب کند باید بیشتر از این هزینه کند و تمایل او، ادامه همکاری با مهاجم فصل گذشته پیکان است.

عملکرد مغانلو از زمان آمدن به پرسپولیس ۵ گل و ۳ پاس گل بوده و این بازیکن در لیگ قهرمانان توانست برای تیمش چهار گل بزند و بهترین گلزن تیمش در آسیا بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها