|

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره حوادث اصفهان

باشگاه پرسپولیس درمورد اتفاقات روز گذشته در اصفهان بیانیه‌ای منتشر و اعمال خشونت‌آمیز را محکوم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای، اتفاقاتی که روز گذشته در اصفهان رقم خورد را محکوم کرد. در این بیانیه آمده: «به خاطر اتفاقات اخیر پیرامون پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و تمامی ارگان‌های تصمیم‌ساز می‌خواهیم وارد عمل شوند و این بار با بررسی همه جوانب و همچنین احکام قاطع، دست افرادی که پشت‌پرده اتفاقات بوده و درصدد آسیب رساندن به جامعه ورزش و خصوصا باشگاه پرسپولیس هستند، را کوتاه کنند.»

در بخشی دیگری آمده: «باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل نشان داده آرامش و حفظ شئون اخلاقی را در دستور کار دارد و با هرگونه اغتشاش، درگیری، تجمعات غیرقانونی، شایعه‌پراکنی و رفتارهای دور از شأن و شئون ورزش پهلوانی صددرصد مخالف است. باشگاه پرسپولیس هرگز موافق رفتارهای خشونت‌آمیز نبوده و خواستار برخورد شدید با خاطیان است. ما اعتقاد داریم رفتار این‌چنینی نه تنها باعث آسیب به فوتبال می‌گردد بلکه وجهه فوتبال ایران را در سطح بین المللی مخدوش می‌سازد.»

بیانیه پرسپولیس این طور خاتمه می‌یابد: «تمام حقوق این باشگاه در اتفاقات اخیر مورد پیگیری دقیق قضایی قرار می‌گیرد و امیدواریم قانون در قبال بی‌مسئولیتی عده‌ای که خارج از زمین فوتبال به دنبال کسب امتیاز و قهرمانی هستند، از سوی نهادهای تصمیم‌ساز در داخل فدراسیون و همچنین مراجع حقوقی معتبر به شدیدترین شکل ممکن اجرا شود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها