|

دلیل رفتن دوباره میلیچ چه بود؟

هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال از وعده و وعید‌هایی گفته که به او داده شده، اما هیچ‌کدام از آن‌ها عملی نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از همشهری، با تعطیل‌شدن لیگ برتر و تمرینات استقلال به‌مدت یک‌هفته، هروویه میلیچ به مرخصی یک‌هفته‌ای رفت. هواداران استقلال حالا حسابی نگران بازگشت میلیچ از کرواسی هستند چراکه این بازیکن مدت‌ها از عدم‌دریافت مطالباتش شاکی است و شاید تصمیم بگیرد قید حضور در تیم مجیدی را بزند. 

تا اینجای فصل از لحاظ فنی به چیزی که می‌خواستی، رسیده‌ای؟

کادرفنی و هواداران باید در این‌باره نظر دهند اما چیزی که من می‌توانم درباره‌اش حرف بزنم این است که سعی کرده‌ام در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم تا هر وقت مربیان تشخیص دادند، به زمین بروم و بهترین بازی را به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای انجام بدهم. امیدوارم توانسته باشم خواسته مربیان و هواداران را برآورده کنم.

همانطور که فرهاد مجیدی هم گفته، شاید بهتر باشد استقلال بیشتر روی جام حذفی تمرکز کند، چراکه برای قهرمانی در لیگ برتر شانس کمی دارد. خودت با این موضوع موافق هستی؟

به‌ نظر من هم تمرکزمان روی جام حذفی باشد بهتر است اما در لیگ هم باید تا آخرین هفته بجنگیم تا در پایان فصل بتوانیم بهترین جایگاه را به‌دست بیاوریم. مطمئنا در هفته‌های پیش‌رو نتایجی به‌دست می‌آید و جایگاه تیم‌ها تغییر می‌کند. امیدوارم در پایان لیگ به رده‌ای برسیم که هواداران استقلال را راضی کند.

پس از بازی‌های آسیایی چه اتفاقی برای استقلال افتاد که خیلی راحت به ذوب‌آهن و پرسپولیس باخت؟

باخت در دربی برای خود من و سایر بازیکنان و به‌ویژه برای هوادارانمان خیلی سخت بود، نباید این اتفاق می‌افتاد اما متأسفانه افتاد. اما حالا باید مسیر را با قدرت ادامه بدهیم. بعد از مسابقات آسیایی شاید خستگی و فشردگی مسابقات باعث شد در 2 بازی با ذوب‌آهن و پرسپولیس در حد انتظار نباشیم. البته همین ذوب‌آهن را در حذفی شکست دادیم و یک‌ برد هم که مقابل صنعت نفت در لیگ داشتیم.

از ایران رفته‌ای و می‌دانیم که مدت‌هاست حقوق‌ات را نگرفته‌ای. هواداران نگران وضعیت تو هستند. از باشگاه کسی کمک کرده تا مشکلت حل شود؟

متأسفانه هیچ‌کس هیچ اقدامی برایم نکرده است و من پولم را نگرفته‌ام. خیلی‌ها قول دادند، وعده و وعید دادند اما کسی هیچ اقدامی نکرده است. نمی‌دانم چطور وفاداری و تعصبم را به تیم استقلال نشان دهم تا بدانند من این تیم را دوست دارم.

هواداران استقلال می‌خواهند بدانند که قراردادت را تمدید می‌کنی یا نه؟

از الان نمی‌شود با قاطعیت در این‌باره صحبتی کرد. آقای عبدیان از هیأت مدیره صحبت‌هایی با وکیلم داشته‌اند اما فعلا چیزی مشخص نیست. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. من استقلال را دوست دارم ولی همه‌چیز دست من نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها