|

چراغ سبز دورتموند به فروش سانچو

باشگاه فوتبال بورسیادورتموند با فروش جیدون سانچو در تابستان امسال مشکلی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، سانچو علاقمند بود در تابستان گذشته  به انگلیس بازگردد و با تیم منچستریونایتد همکاری کند. منچستری ها هم بودجه لازم برای جذب این مهاجم 21 ساله را خواستند تامین کنند.

اما درخواست مالی بالای دورتموندی ها، جلوی انتقال به الدترافورد را گرفت. یونایتد ها به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از کرونا، متوجه شدند امکان پرداخت 100 میلیون پوند را بابت این گلزن انگلیسی ندارند.

البته در یک سال گذشته به نظر می رسد تغییراتی ایجاد شده است. مطابق نوشته روزنامه بیلد، دورتموند با موضوع فروش این مهاجم مشکلی ندارد و به واگذاری او چراغ سبز نشان داده است.

باشگاه آلمانی درصدد است تا با چنین فروشی، بخشی از بودجه فصل خود را تامین کند. از طرفی منچستریونایتد وضعیت مالی بهتری پیداکرده و قصد دارد خواسته خود را در تابستان امسال عملی سازد.

این نشریه افزود با توجه به تاثیرات منفی که کرونا در یک سال و نیم اخیر از خودبه جای گذاشته است، این احتمال وجود دارد که دورتموندی ها رقم فروش سانچو را حتی تا 70 میلیون پوند کاهش دهند. سانچو البته تنها مورد توجه منچستریونایتد نیست و چلسی نیز به دقت او را زیر نظر دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها