|

پیشنهاد استقلال به کاوه رضایی؟

با توجه به حضور کاوه رضایی در لیست فروش قطعی کلوب بروژ، این روز‌ها حدس و گمانه زنی‌ها درخصوص بازگشت احتمالی او به استقلال مطرح شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ورزش3، این فصل از رقابت‌های فوتبالی در بلژیک، به بدترین شکل ممکن برای شارلوا به پایان رسید. این تیم که فصل را با ۶ پیروزی متوالی آغاز کرد، هوادارانش را امیدوار کرد که پس از سال‌ها بتوانند عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورند، اما رفته رفته نتایج ناامید کننده و شکست‌های بد موقع شارلوا از راه رسیدند.

تیمی که با شروعی توفانی توجهات را به خود جلب کرده بود، در نهایت در رتبه سیزدهم فصل را به پایان رساند و از ۷ دیدار پایانی خود تنها ۳ تساوی کسب کرد و شاید اگر چند هفته دیگر لیگ بلژیک ادامه پیدا می‌کرد، آن‌ها به یکی از گزینه‌های سقوط تبدیل می‌شدند.

در این میان، کاوه رضایی مهاجم ایرانی شارلوا نیز بدبیاری‌های زیادی داشت. از ابتلا به ویروس کرونا گرفته تا مصدومیت‌های بدموقع، همگی باعث شدند تا او از ترکیب اصلی دور شود. از آخرین گلی که کاوه به ثمر رسانده، ۴ ماه و ۱۵ روز می‌گذرد و همین مسئله باعث شده است تا آینده کاری او و شارلوا به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شود.

در واقع کاوه اکنون تحت قرارداد کلوب بروژ قرار دارد. تیمی که با ۱۶ امتیاز اختلاف عنوان قهرمانی بلژیک را از آن خود کرد و رضایی به عنوان بازیکن قرضی، این فصل را با پیراهن شارلوا به میدان رفت و حالا پس از اتمام این دوره موقت، هنوز تمایلی از سوی شارلوا برای جذب کاوه دیده نشده است.

رسانه فوتبال ۲۴ بلژیک از جدایی قطعی ۶ بازیکن کلوب بروژ در تابستان خبر داده است که نام کاوه رضایی نیز در این لیست دیده می‌شود. مهاجم ایرانی بروژ یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و طرف بلژیکی قصد دارد رضایی را در ازای بهترین پیشنهاد، به تیم دیگری واگذار کند.

کاوه که پس از درخشش در لباس استقلال راهی بلژیک و فوتبال اروپا شد، در لیست اخیر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران حضور دارد، ولی او به خوبی می‌داند که در صورت صعود تیم ملی به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی، نیاز دارد تا برای فصل آینده، تیم مناسب تری را انتخاب کند تا با درخشش در تیم جدید خود و همچنین در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی قطر، شانس حضور در این رقابت‌ها را داشته باشد.

این روز‌ها یک بار دیگر نام کاوه رضایی و استقلال در کنار هم شنیده می‌شود. مهاجم کرمانشاهی تیم ملی، روز‌های خوبی را در جمع آبی پوشان سپری کرد و حضور او در پیراهن استقلال یادآور خاطراتی همچون شهرآورد هیجان انگیز ۸۵ و گلی است که او وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد.

هر چند حضور کاوه در استقلال کوتاه بود، ولی طرفداران این تیم همواره او را به عنوان یکی از مهاجمین محبوب و دوست داشتنی تیم خود در ذهن دارند. بازیکنی که با وجود ۴ سال از جدایی اش از جمع آبی پوشان، همچنان عکس پروفایل اینستاگرامش با لباس استقلال را تغییر نداده و طرفداران این تیم آرزوی بازگشت کاوه به تیمشان را در سر دارند.

کاوه رضایی در این فصل از رقابت‌های ژوپیتر لیگ بلژیک، ۲۹ بار برای شارلوا به میدان رفت و ۸ بار موفق به گلزنی شد ضمن اینکه یک بار نیز پاس گل داد. شارلوا برای جذب دوباره این مهاجم ایرانی، مذاکره‌ای با کلوب بروژ انجام نداده و همین مسئله منجر به بروز شایعاتی درخصوص بازگشت کاوه به استقلال شده است.

با توجه به وضعیت نامشخص شیخ دیاباته در پایان فصل و نیاز استقلال به جذب یک مهاجم برای حضور پرقدرت در لیگ بیست و یکم و جدال با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به نظر می‌رسد کاوه رضایی و استقلال بیش از هر زمان دیگری به همکاری دوباره با هم نیاز داشته باشند.

کاوه برای بازگشت دوباره به روز‌های طلایی خود و حضور به عنوان یک مهاجم در ترکیب ثابت تیم ملی و استقلال نیز برای شکستن طلسم سال‌ها ناکامی در کسب قهرمانی لیگ برتر و همچنین حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا، نیاز به یک همکاری دوباره دارند.

البته هنوز از سوی استقلال و یا کاوه رضایی چه به صورت رسمی و چه به صورت غیررسمی، مذاکره‌ای صورت نگرفته و حتی ممکن است این مهاجم ایرانی به فوتبالش در اروپا ادامه دهد، اما حضور یک ساله او با لباس استقلال باعث شده تا طرفداران این تیم در هر زمانی، از بازگشت کاوه به تیمشان استقبال کنند. اتفاقی که باید دید چه زمانی رخ خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها