|

مقصد بعدی مهدی قایدی کجاست؟

باشگاه استقلال در صورتی با جدایی بازیکن تکنیکی‌اش موافقت خواهد کرد که پول خوبی بابت رضایتنامه این بازیکن به حساب استقلال واریز شود.

لینک کوتاه کپی شد

ماجرا از این قرار است که باشگاه الهلال عربستان به دنبال جذب اکرم عفیف بازیکن سرشناس تیم السد است و آنطور که سایت سعودی اسپورت مدعی شده، در صورتی که این انتقال عملی شود و عفیف به الهلال برود، مدیران باشگاه السد به صورت جدی پیگیر جذب مهاجم تکنیکی استقلال خواهند شد و آنطور که این سایت نوشته حتی این احتمال وجود دارد که آنها ابتدا قایدی شماره ۱۰ استقلال را جذب کنند و بعد با جدایی اکرم عفیف موافقت کنند. اکرم عفیف تا سال ۲۰۲۵ با باشگاه السد قرارداد دارد منتهی مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند که در صورتی که او پیشنهاد خارجی داشته باشد، جلویش را نخواهند گرفت.

این خبر در شرایطی منتشر شده که دیروز از باشگاه شاختار دونتسک اوکراین به عنوان مشتری جدید قایدی نام برده شد و همانطور که پیش از این بارها و بارها نوشتیم، باشگاه استقلال در صورتی با جدایی بازیکن تکنیکی‌اش موافقت خواهد کرد که پول خوبی بابت رضایتنامه این بازیکن به حساب استقلال واریز شود و حالا باید منتظر ماند السد حاضر است برای جذب قایدی رقم مورد نظر باشگاه استقلال را پرداخت کند یا حضور او در این تیم قطری منتفی خواهد شد. رقمی که گفته می‌شود بالای ۳ میلیون دلار است.

منبع: پارس فوتبال

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها