|

لژیونر ملی پوش استقلالی می‌شود؟

امانوئل دنیس، میشائیل کرمنسیک، سیمون دلی، لوئیس اوپندا، کاوه رضایی و تیبالت بازیکنانی هستند که در لیست فروش بروژ در تابستان جاری قرار دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، اعلام این لیست از سوی رسانه‌های بلژیکی موجب شده تا رسانه‌های ایرانی از بازگشت احتمالی کاوه رضایی به تیم استقلال خبر دهند! این مهاجم که مورد علاقه اسکوچیچ است و به اردوی تیم ملی دعوت شده است در دو فصل اخیر به صورت قرضی برای شارلوا بازی کرد اما از آنجایی که قرارداد او با تیم بروژ تا تابستان ۲۰۲۲ خواهد بود باشگاه بروژ اعلام کرد رضایتنامه قطعی کاوه رضایی برای باشگاه خواهان او به صورت قطعی صادر خواهد شد. 

آیا این بدین معنی است که کاوه رضایی به تیم استقلال باز خواهد گشت. اصلا و ابدا. به دو دلیل؛ یکی اینکه کاوه رضایی اصلا تمایلی برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و از سویی باشگاه استقلال قادر به برآورده کردن خواسته‌های مالی باشگاه بروژ نخواهد بود. باشگاه بروژ برای خرید کاوه رضایی ۵ میلیون یورو هزینه کرد که بخشی از این هزینه با صدور رضایتنامه قرضی این بازیکن برای تیم شارلوا تامین شده است اما حالا که قرارداد این مهاجم ایرانی رو به پایان است باشگاه بروژ در تلاش است مابقی هزینه ای که برای خرید کاوه رضایی صرف کرده با فروش این بازیکن تامین کند. 

البته ممکن است در نهایت بروژ با مبلغ کمتری نسبت به پولی که برای خرید او هزینه کرده است کاوه رضایی را بفروشد اما به طور حتم عدد فروش کاوه رضایی عددی نخواهد بود که باشگاه استقلال قادر به تامین آن باشد. به نظر می رسد باشگاه شارلوا در تلاش است کاوه رضایی را به صورت قطعی از تیم بروژ خریداری کند. 

کاوه رضایی که از تیم ذوب آهن به استقلال آمد بعد از یک فصل بازی در تیم آبی راهی تیم شارلوا شد و جالب اینه جابجایی او هیچ آورده مالی برای باشگاه استقلال نداشت و در ادامه به لطف درخشش در تیم شارلوا به تیم بروژ رفت اما در این تیم فروغ دوران حضور در شارلوا را نداشت که به دلیل مصدومیت بود و در ادامه دوباره به عنوان بازیکن قرضی به این تیم بازگشت. تکلیف این بازیکن ایرانی در تعطلات زمستانی مشخص خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها