|

آینده مبهم علیرضا بیرانوند در آنتورپ

شرط بیرانوند برای ماندن در آنتورپ

آینده علیرضا بیرانوند در آنتورپ چگونه رقم خواهد خورد؟

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که گفته می‌شود باشگاه آنتورپ بلژیک در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب یک دروازه‌بان است، اما علیرضا بیرانوند علیرغم نارضایتی از شرایطش در این تیم، ترجیح می‌دهد تا حد امکان در آنتورپ بماند.

بیرانوند که نمایشش جلوی تاتنهام و شاگردان مورینیو در لیگ اروپا کاملا مورد توجه قرار گرفت، نتوانست در رقابت‌های لیگ بلژیک نمایشی ارائه کند که کادر فنی تیمش مجاب شود که فرصت بیشتری در اختیار گلر ایرانی‌اش قرار دهد.

طی روز‌های گذشته اخباری منتشر شده درباره اینکه آنتورپ به دنبال یک دروازه‌بان جدید است و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، یکی از گلر‌های فعلی این تیم چاره‌ای جز جدایی از باشگاه بلژیکی نخواهد داشت.

برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که شاید علیرضا بیرانوند در صورتی که فرصتی برای بازی در تیمش پیدا نکند به صورت قرضی از این تیم جدا شود، اما آنطور که یک منبع نزدیک به بیرانوند گفته، آنتورپ به دنبال ادامه همکاری با دروازه‌بان ایرانی‌اش برای فصل آینده است منتهی با توجه به اینکه فصل آینده، سال منتهی به جام جهانی است، علی بیرو هم شرط‌هایی برای ماندن در این تیم دارد و به دنبال این است که دقایق بیشتری درون دروازه تیمش قرار بگیرد تا با آمادگی کامل در خدمت تیم ملی باشد.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها