|

تشبیه جالب سایت اسپانیایی به فاصله رونالدو با رکورد دایی

سایت اسپانیایی فاصله «کریستیانو رونالدو» با رکورد علی دایی مهاجم سابق تیم ملی را برای کسب عنوان آقای گلی به فاصله دو ابرو تشبیه کرد!

لینک کوتاه کپی شد

علی دایی مهاجم و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران حدود دو دهه است که با ۱۰۹ گل ملی در صدر جدول گلزنان ملی قرار دارد و عنوان آقای گلی ملی دنیا در اختیار او است.

بعد از سال‌ها، کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال توانست از مرز ۱۰۰ گل ملی عبور و به تدریج خود را به دایی نزدیک کند. رونالدو که انگیزه زیادی برای در اختیار گرفتن عنوان آقای گلی از علی دایی دارد، با به ثمر رساندن ۶ گل دیگر با لباس تیم ملی پرتغال می‌تواند به این رکورد برسد و با ۷ گل، از این رکورد عبور کند.

این اتفاق ممکن است به زودی رخ بدهد چرا که پرتغال بعد از انجام دو بازی تدارکاتی با اسپانیا و رژیم اشغالگر قدس، در مرحله گروهی قهرمانی اروپا با مجارستان، آلمان و فرانسه روبرو می‌شود.

سایت اسپانیایی زبان « diariolasamericas» با اشاره به در پیش بودن این پنج مسابقه برای پرتغال و رونالدو، نوشت: «رونالدو با ۳۶ سال سن به خداحافظی از تیم ملی پرتغال خیلی نزدیک است. قبل از خداحافظی، او به اندازه فاصله دو ابرو برای ثبت یک رکورد دیگر به نام خودش فاصله دارد. رونالدو به تنها ۶ گل برای برابری با رکورد گل‌های ملی نیاز دارد. رکورد ۱۰۹ گلی ملی در حال حاضر در اختیار علی دایی مهاجم بازنشسته فوتبال ایران است؛ تنها فرد دیگری که از ۱۰۰ گل عبور کرده است.»

علی دایی بارها در مصاحبه‌های مختلف عنوان کرده است که از شکسته شدن رکوردش نه تنها ناراحت نیست بلکه حتی از اینکه قرار است این رکورد توسط رونالدو شکسته شود، خوشحال است.

منبع :دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها