|

استعفای محمد نصرتی از هدایت پارس جنوبی جم

سرمربی پارس جنوبی جم بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل تیم مدعی مس کرمان از جمع شاگردانش خداحافظی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از خبر آنلاین، تیم پارس جنوبی جم در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول با تک گل علی فاتح از روی نقطه پنالتی تیم مدعی مس کرمان را با شکست بدرقه کرد. محمد نصرتی سرمربی این تیم بعد از این برد با اعلام استعفا از  سمت خود، از جمع شاگردانش خداحافظی کرد.

نصرتی درباره علت جدایی خود گفت: واقعا از تک تک شاگردانم تشکر می کنم که با شرافت و به خاطر من در این دیدار حاضر شدند و با همه وجود بازی کردند.   ما امسال شرایط خیلی بدی را تجربه کردیم و علی رغم همه کمی ها و کاستی علاوه بر رقبا با مشکلات هم جنگیدیم.

وی ادامه داد: ما این فصل را با بردهای متوالی آغاز کردیم و چند هفته ابتدایی صدرنشین بودیم اما مشکلات کم کم بر روی مسائل فنی سایه انداخت و همه چیز را تحت الشعاع قرار داد.

نصرتی درباره مشکلات تیمش در این فصل تصریح کرد: ما تا همین چند هفته قبل زمین تمرین ثابت نداشتیم. بازیکنان ما از داشتن حداقل امکانات محروم بودند. قرارداد بهترین بازیکن ما یکصد و پنجاه میلیون تومان اسن در حالیکه حریف امروز ما چند بازیکن با قرارداد بالای یک میلیارد در اختیار دارند. جالب اینکه همه بازیکنان ما کمتر از ٤٠ درصد دریافتی داشته اند! 

نصرتی با انتقاد شدید از مدیران تیمش خاطرنشان کرد: هفته هاست بچه های ما را با وعده های دروغین فریب می دهند و دیگر نمی توانم با این شرایط ادامه دهم. من استعفای خودم را اعلام می کنم تا هرکسی که ادعای دل سوزی برای این تیم را دارد پا پیش بگذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها