|

حمایت تمام قد از گونزالس برای جانشینی زیدان!

مارکای اسپانیا به تمجید از رائول پرداخت و عنوان کرد که اسطوره‌های رئال مادرید معتقدند که جانشین زیدان باید از کاستیا بیاید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، پس از رسمی شدن کناره گیری زیدان و نهایی شدن انتقال آلگری به یوونتوس، صحبت‌ها در خصوص آینده رئال مادرید به اوج خود رسیده است. با اینکه فلورنتینو اعلام کرده که هیچ عجله‌ای برای انتخاب مربی ندارد ولی رسانه‌های اسپانیایی مرتبا از اسم‌های متفاوت صحبت می‌کنند. 

با کنار رفتن آلگری از گزینه‌های رئال مادرید، شایعات در خصوص آمدن کونته، پوچتینو و رائول گونزالس به اوج خود رسیده است. برخی مدعی هستند که کونته گزینه اصلی رئالی‌هاست و برخی نیز از انتقال «پوچ» از پاریس به مادرید صحبت می‌کنند.

اما مارکا در گزارشی به تمجید از «رائول گونزالس» پرداخت و سرمربی کنونی آکادمی مادرید را گزینه‌ای عاقلانه برای جانشینی زیدان دانست. با توجه به اینکه زیدان نیز پس از دستیاری آنچلوتی و هدایت تیم ب مادرید به تیم اصلی رسید، برخی نیز معتقدند که این راه برای رائول اکنون باز است و باید به اسطوره سابق رئال اعتماد کرد.

مارکا نوشت که برخی از اسطوره‌های رئال مادرید پشت رائول درآمدند و از حمایت بازیکنان سابق کهکشانی‌ها از این فرد نوشت. رسانه مادریدی عنوان کرد که بازیکنانی مثل مورینتز، میاتوویچ، آلوارو بنیتو، خورخه والدانو و فرناندو هیرو از رائول به عنوان جانشین رئال حمایت کردند و رای دادند که باید پرز به دنبال سرمربی تیم ب رئال مادرید برود و او انتخاب عاقلانه‌تری نسبت به سرمربی سابق اینترمیلان و کنونی پاری سن ژرمن خواهد بود.

مورینتز، بازیکن سابق رئال مادرید در خصوص رائول گفت: هیچ کس برای نشستن بر روی نیمکت رئال مادرید آماده تر از او نیست.

میاتوویچ نیز که گل قهرمانی رئال را در لیگ قهرمانان به ثبت رساند در خصوص آینده مادرید گفت: من نظرم روی رائول است و شکی روی او ندارم. 

خورخه والدانو نیز در خصوص اسطوره رئالی‌ها گفت: او عشق و شور فوتبال بوده و کاستیا با حضور رائول بیش از انتظار عملکرد خوبی داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها