|

واکنش جالب لاپورتا به شایعات بازگشت گواردیولا روی نیمکت بارسلونا

رئیس باشگاه بارسلونا به شایعات بازگشت گواردیولا روی نیمکت مربیگری بارسلونا واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در واکنش به سوال خبرنگاران درباره احتمال جانشینی پپ گواردیولا و ژاوی هرناندز به جای کومان در روی نیمکت مربیگری بارسلونا، گفت: آنچه که درباره پپ اکنون در ذهنم می آید قهرمانی او به همراه سیتی در لیگ قهرمانان اروپا است. او به همراه بارسلونا قهرمان اروپا شد و اگر فردا به همراه سیتی هم قهرمان شود برای من و دوستدارانش خبری خوشحال کننده است.

وی افزود: من به اینجا نیامدم تا درباره آرزوهایم صحبت کنم بلکه به اینجا آمدم که اهدافم را محقق کنم. من آرزویی را برای شما شرح نمی دهم که مثل گوجه فرنگی در ذهنم است. کومان با باشگاه قرارداد دارد  و باید به او احترام بگذاریم. شما درباره مربیان زیادی صحبت می کنید که می خواهند روی نیمکت بارسلونا باشند اما ما در نهایت باید تصمیم گیری کنیم.

رئیس بارسلونا ادامه داد: کومان به ما برنامه خودش را تحویل داده و ما در دوران تفکر هستیم. او به قراردادش با بارسلونا متعهد هستیم و ما نیز در حال بررسی تمام جوانب هستیم. منچستر سیتی فردا(شنبه) با هدایت گواردیولا در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021 به مصاف چلسی خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها