|

واکنش قاطع مهدی قایدی به تصمیم عجیب AFC

مهدی قایدی مهاجم ملی پوش استقلال گفت: شک نکنید با این شرایط هم می‌توانیم به جام جهانی قطر صعود کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، طبق شرایطی که پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این مرحله انتخابی جام جهانی در نظر گرفته بود، از بین هشت تیم دوم گروه‌ها ‌چهار تیم برتر راهی مرحله سوم انتخابی جام جهانی در قاره آسیا می‌شدند به همین خاطر شاگردان دراگان اسکوچیچ این فرصت را داشتند که حتی در صورت پیروز نشدن در یکی از بازی‌هایشان شانس صعود داشته باشند.

پیش از این تیم ملی فوتبال کشورمان با ۱۰ امتیاز هم شانس صعود داشت تا به مرحله بعدی برسد. در واقع اینگونه پیش بینی می‌شد که تیم ملی باید سعی کند حداقل ۱۱ امتیاز را به دست آورد تا به عنوان یکی از تیم‌های دوم برتر به مرحله بعد صعود کند اما حالا و با شرایط جدید که کره شمالی از ادامه این مسابقات انصراف داده، دوم شدن در گروه حکم حذف شدن را برای ما خواهد داشت.

با انصراف کره شمالی و برنامه عجیب و جدید AFC، شرایط به این گونه ای تغییر کرده که بعد از اتمام مرحله دوم گروهی و مشخص شدن تیم‌های دوم، بازی‌های رفت و برگشت تیم دوم هر گروه با قعرنشین بی اثر می‌شود یعنی ۱۴ گل ما به کامبوج پوچ می‌شود در این صورت تیم ملی باید همه مسابقات خود را با برد پشت سر بگذارد که البته پیش از این هم بهترین تفکر همین بود ولی حالا شرایط تا حدی جدی تر شده است.

مهدی قایدی تنها ملی پوش استقلالی درباره شرایط پیش آمده برای تیم ملی گفت: «شک نکنید با این شرایط هم صعود می‌کنیم و به جام‌جهانی می‌رسیم». اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در حال حاضر در جزیره کیش برپا شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها