|

پرسپولیسی های تیم ملی هوای مهدی قایدی را دارند؟

حضور ۵ بازیکن پرسپولیسی در اردوی تیم ملی باعث شده تا جو تیم ملی بیشتر به رنگ قرمز متمایل باشدهر چند که فضای تیم ملی این روزها فارغ از…

لینک کوتاه کپی شد

علاوه بر ۵ بازیکن پرسپولیس که در اردوی تیم ملی حضور دارند، شاهد حضور تعدادی از لژیونر‌های پرسپولیسی نظیر بیرانوند، خلیل زاده، صادق محرمی، مهدی طارمی و... در اردوی تیم ملی هستیم.

به این نفرات دو مربی پرسپولیسی تیم ملی یعنی وحید هاشمیان و کریم باقری را هم اضافه کنید تا متوجه شوید چرا جو کلی تیم ملی تا حدی پرسپولیسی است.

البته از حق نباید گذشت که به معنای واقعی کلمه فضای تیم ملی اصلا فضای رنگی نیست و حتی رابطه مهدی قایدی به عنوان ستاره استقلال و بهترین بازیکن این تیم با همه پرسپولیسی‌های حاضر در تیم ملی خوب است.

حتی دو مربی پرسپولیسی تیم ملی هم حسابی هوای ستاره جوان استقلال را دارند و به قول معروف حمایتش می‌کنند. مهدی طارمی که یک پرسپولیسی محسوب می‌شود، همشهری مهدی قایدی است و به قول معروف هوای همشهری خود را دارد.

قایدی در اردو‌های قبلی تیم ملی هم بود و حتی یک بار دروازه ازبکستان را در زمان همین اسکوچیچ باز کرد تا اولین گل ملی خود را به ثمر رسانده باشد او که در بازی با سوریه به دلیل مبتلا شدن به کرونا در اردو حضور پیدا نکرد، حالا چندان در تیم ملی غریبه محسوب نمی‌شود و با بسیاری از بازیکنان این تیم دوست است.

تیم ملی ایران در سایه رفاقت و یک دلی است که می‌تواند از پس رقبایی، چون بحرین و عراق برآید. خوشبختانه اسکلت این تیم همان اسکلتی است که کارلوس کی‌روش بنای آن را گذاشت و البته ویلموتس نتایج بسیار خجالت آوری گرفت و پول ما را بالا کشید.

حالا، اما اسکوچیچ که او هم در دنیای فوتبال مربی چندان بزرگی محسوب نمی‌شود، سکان هدایت تیم ملی را در دست گرفته و امیدوار است با ستاره‌هایی که نیمی از آن‌ها در اروپا توپ می‌زنند بتواند تیم ملی را راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کند. اتحاد و دوستی ملی‌پوشان مسلما در این راه به سرمربی کروات تیم ملی کمک خواهد کرد و واقعا فرقی نمی‌کند که فاتح دروازه بحرین و عراق مهدی قایدی باشد یا یک پرسپولیسی یا بازیکنی از تیم‌های دیگر.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها