|

علیرضا بیرانوند و ویلموتس دوباره به هم می رسند؟

با پایان دیدار‌های این فصل لیگ بلژیک به‌نظر می‌رسد آنتورپ تابستان بسیار شلوغی را در پیش دارد و احتمالا ۱۰ بازیکن این باشگاه را ترک خواهند ک…

لینک کوتاه کپی شد

مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم‌ملی ایران از زمان فسخ قراردادش با فدراسیون ایران همچنان بدون تیم مانده و اگرچه چندین‌بار اخباری مبنی‌بر پیشنهاد چند باشگاه و حتی تیم‌های ملی به او مطرح بوده، اما درنهایت همچنان مشغول استراحت و خرج‌کردن پول‌هایی است که در این سال‌ها با کمترین کار به‌دست آورده است. او حالا به‌صورت جدی گزینه حضور در آنتورپ و مربیگری در تیم علیرضا بیرانوند است.

سایت «فوتبال ۲۴» بلژیک دراین‌باره نوشت: «حدود ۵ سال از آخرین حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم‌ملی بلژیک می‌گذرد و او در این مدت هدایت دو تیم ملی ساحل‌عاج و ایران را برعهده داشته است، اما از اواخر سال ۲۰۱۹ بیکار شده و بدون تیم مانده است. او در این مدت بار‌ها با پیشنهاد‌های مختلفی روبه‌رو بوده که درنهایت هیچ‌کدام به عقد قرارداد منجر نشده است. ویلموتس دراین‌باره می‌گوید: «من در آستانه امضای قرارداد با والنسیا بودم، جایی که خورخه مندز (ایجنت مشهور) به‌دنبال مربی جدیدی برای آن‌ها بود و مرا معرفی کرد. از طرف دیگر دوبار هم راهی بوردو شدم و مذاکراتی را انجام دادم، اما مالکان باشگاه فرد دیگری را برای این سمت انتخاب کردند.»

 

ویلموتس در ادامه با اشاره به اینکه تمایل زیادی به مربیگری در بلژیک ندارد ادامه داد: «بار‌ها از حضورم در آنتورپ صحبت شده، اما تمایل زیادی به حضور در این تیم ندارم. درمجموع ترجیح می‌دهم در لیگ کشورم کار نکنم. یکی از روزنامه‌ها به‌دنبال این است که پس از حضورم در یکی از تیم‌های بلژیکی مرا به‌شدت تخریب کرده و مورد انتقاد قرار دهد به همین دلیل تمایل چندانی به‌کار در این تیم‌ها ندارم و ترجیح می‌دهم تا در خارج از کشورم به‌کار بپردازم.» به این ترتیب به‌نظر می‌رسد بحث حضور او روی نیمکت آنتورپ منتفی است و این باشگاه باید به‌دنبال گزینه دیگری برای مربیگری باشد.

این اتفاق از طرفی می‌توانست به سود علیرضا بیرانوند باشد که در نخستین فصل حضورش در آنتورپ دوران موفقی را سپری نکرد و بیشتر در این تیم نیمکت‌نشین بود. با ادامه این روند بعید به‌نظر برسد او بتواند جای ژان بوتز درون دروازه آنتورپ را بگیرد و شاید در تابستان به‌دنبال یافتن باشگاهی جدید برای خود باشد.

سایت «فوتبال‌پرمیر» بلژیک در گزارشی درباره نقل‌وانتقالات آنتورپ در تابستان نوشت: «با پایان دیدار‌های این فصل لیگ بلژیک به‌نظر می‌رسد آنتورپ تابستان بسیار شلوغی را در پیش دارد و احتمالا ۱۰ بازیکن این باشگاه را ترک خواهند کرد. جدایی نفراتی، چون جوردن لوکاکو، فیلیپه آوناتی، ماکسیم لی‌مارچان، جرمی گلین، لیور رفائلوف و سیمن جاکلرود تقریبا قطعی است و چند بازیکن دیگر ازجمله علیرضا بیرانوند ممکن است در تابستان نهایتا تصمیم به جدایی بگیرند. آن‌ها به‌ندرت در این فصل فرصت بازی در ترکیب اصلی تیم را پیدا کردند و به‌نظر می‌رسد برای پیدا کردن شرایط بهتر و شروع ماجراجویی جدید نیازمند تغییر تیم باشند تا شاید بتوانند فصل بهتری را در فوتبال سپری کنند.»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها