|

کاوه رضایی در دوراهی شارلروا - استقلال

مدیران شارلروا به‌دنبال جذب دائمی رضایی هستند و باید دید این مهاجم از بین شارلروا و استقلال کدام تیم را انتخاب می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

کاوه رضایی یکی از بازیکنانی بود که خیلی زود توانست در فوتبال بلژیک نام خود را مطرح کند و با درخشش در ترکیب شارلروا راهی بروژ شد. انتقال گرانقیمت او به این تیم مشهور چندان خوب پیش نرفت و پس از تنها یک فصل حضور در این باشگاه به شارلروا قرض داده شد. او حالا پس از پایان دومین فصل حضور قرضی‌اش در این تیم دوباره به بروژ برگشته، اما بعید است این تیم تصمیمی برای استفاده از مهاجم ایرانی خود داشته باشد.

سایت «فوتبال‌پرمیر» درباره وضعیت این مهاجم گلزن نوشته است: «انتقال چندمیلیون یورویی کاوه رضایی به بروژ به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و این مهاجم ایرانی شاید پس از دو دوره حضور قرضی در شارلروا به کشورش برگردد. بروژ تمایلی به حفظ او ندارد و تیم استقلال ایران که پیش از این رضایی را دراختیار داشت یکی از گزینه‌های او برای فصل بعد است. این مهاجم ۲۹ ساله سابقه بازی در ترکیب این تیم را دارد و در آنجا بازیکن محبوبی بود. حالا می‌تواند امیدوار باشد تا در تابستان دوباره به تیم سابقش برگشته و فصل بعد پیراهن آبی‌ها را به تن کند. بروژ به‌دنبال یافتن مشتری مناسبی برای رضایی است و این مهاجم ۲۹ ساله که در شارلروا دوران خوبی را سپری کرد حالا شاید به‌صورت قطعی از بروژ جدا شده و به کشورش برگردد. او که تا تابستان سال آینده با بروژ قرارداد دارد در فصلی که به‌تازگی خاتمه یافته ۲۹ بار برای شارلروا به میدان رفت که حاصل آن ۸ گل و یک پاس‌گل بود.»

این درحالی است که پیش از این عنوان شد مدیران شارلروا به‌دنبال جذب دائمی رضایی هستند و باید دید این مهاجم از بین شارلروا و استقلال کدام تیم را انتخاب می‌کند.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها