|

در هیئت مدیره استقلال چه خبر است؟ + تصویر

آخرین خبر از باشگاه استقلال حاکی از این است که مهدی عبدیان و حجت نظری قصد داشتند امروز در جلسه‌ فوری هیئت‌ مدیره، احمد مددی را برکنار کنند.

لینک کوتاه کپی شد

اتفاقات هیئت‌ مدیره استقلال گویا پایانی ندارد. در واقع روزی نمی‌شود که اخباری عجیبی از هر کدام از این آقایان در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر نشود. این در حالی است که اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت‌ مدیره باشگاه استقلال به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین اعضای این هیئتِ ۵ نفره گویا در بازداشت به سر می‌برد و همین مسئله مشکلات عدیده‌ای را خصوصاً در امور مالی تیم به وجود آورده است.

آخرین اخباری که از باشگاه استقلال به گوش رسید حاکی از آن دارد که مهدی عبدیان و حجت نظری قصد داشتند امروز در جلسه‌ فوری هیئت‌مدیره، با سه رأی، احمد مددی را برکنار کنند که عدم همراهی حمیدرضا آصفی موجب شد این موضوع شکست بخورد.

ضمن اینکه مهدی عبدیان در اقدامی تأمل برانگیز صبح امروز در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام، استوری منتشر کرد که در آن نوشت:

" گاهی نباید صبر کرد

باید رها کرد و رفت ...

تا بدانند اگر ماندی

رفتن را بلد بوده‌ای..."

01606963

او در این استوری حجت نظری، علی نامداری و فرهاد مجیدی را هم اصطلاحاً تگ کرده است تا آن‌ها نیز مستقیماً در جریان این امر قرار بگیرند. به نظر می‌رسد مهدی عبدیان دیگر تمایلی برای ماندن ندارد. اما در همین خصوص مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفته است که هوز استعفایی را از سوی مهدی عبدیان دریافت نکرده است. 

 البته گفته می شود این تنش‌ها بی‌ارتباط با رد کردن مصوبه هیئت‌ مدیره استقلال مبنی بر برکناری رئیس آکادمی باشگاه استقلال نمی‌تواند باشد که با مخالفت احمد مددی همراه شد. ضمن اینکه تمامی اعضای هیئت‌مدیره به‌ جز حمیدرضا آصفی پیش از اینکه اعلام حکم مدیرعاملی احمد مددی، تهدید به استعفا کرده بودند. 

در نهایت باید منتظر بمانیم تا ببینیم این تصمیمات طی ساعات و روزهای آینده به کجا ختم خواهد شد. این در شرایطی است که استقلال از فردا قرار است تمرینات خود را آغاز کند و تکلیف دو بازیکن خارجی این تیم یعنی میلیچ و دیاباته هنوز مشخص نشده است.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها