|

اعتراض پرسپولیسی ها علیه استقلال جنجالی شد!

پرسپولیسی‌ها معتقدند فدراسیون فوتبال بین استقلال و تیم‌های دیگر لیگ برتر فرق می گذارد آن ها می گویند فدراسیون علیه پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها می‌گویند چیزی که کشف کرده‌اند سند تبعیض فدراسیون فوتبال بین استقلال و تیم‌های دیگر لیگ برتر است. آن‌ها می‌پرسند چرا استقلال این هفته در لیگ برتر بازی نکرد، اما ۲ بازی دیگر لیگ برگزار شد؟ برخی حتی پا را فراتر گذاشته و مدعی‌اند این مهندسی آشکار فدراسیون فوتبال علیه پرسپولیس است تا این تیم دوباره قهرمان نشود.

هواداران پرسپولیس می‌پرسند چرا وقتی استقلال فقط یک ملی‌پوش داشت، بازی معوقه‌اش در هفته ۲۱ با پدیده مشهد برگزار نشد و آیا به خاطر تأثیرگذاری مهدی قایدی در این تیم بوده که برگزار نشده است؟

هواداران پرسپولیس یک مثال دمدستی هم دارند و می‌گویند تراکتور هم یک ملی‌پوش داشت (محمد رضا اخباری) که اردوی کیش را ترک و برای تیم باشگاهی‌اش در لیگ برتر بازی کرد و اینچنین دو بازی معوقه هفته ۲۱ برگزار شد الا بازی استقلال. هواداران پرسپولیس می‌گویند قطعاً اگر پرسپولیس یک ملی‌پوش داشت و بازی نمی‌کرد و دیگر حریفان در غیاب یک ملی‌پوش بازی می‌کردند، نه پدیده با مربیگری سید مهدی رحمتی سکوت می‌کرد، نه فولاد با جواد نکونام و نه سایپا با کمالوند و نه تراکتور و ماشین‌سازی با رسول خطیبی و مدیریت زنوزی.

به زعم هواداران دو آتشه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال با مدیریت عزیزی خادم برای جلوگیری از گلات و جام و سهمیه رسیدن به استقلال و سپاهان همه کار می‌کند ضمن اینکه برخی مربیان و مدیران باشگاه‌ها هم منافع تیم آن شهر را قربانی استقلالی بودن خود کرده‌اند.هواداران پرسپولیس می‌گویند این تبعیض آشکار بین استقلال و سایر تیم‌هاست و مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید در این خصوص پاسخگو باشند.

منبع: ایران ورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها