|

کدام یک از بازیکنان استقلال با تراکتور توافق کردند؟

گفته می‌شود تراکتور با چند بازیکن استقلال که در لیست خروج مجیدی هستند برای فصل بعد به توافق رسیده و قرار است این بازیکنان راهی تبریز شوند.

لینک کوتاه کپی شد

 رسول خطیبی هفته ها قبل و بعد از چند نتیجه ضعیف همراه با تراکتور اعلام کرد که با چند بازیکن برای فصل بعد به توافق رسیده و در این تیم خواهد ماند تا تیم مورد نظرش را بسازد. حالا گفته می‌شود تراکتور از همین حالا با چند بازیکن استقلال که در لیست خروج مجیدی هستند برای فصل بعد به توافق رسیده و قرار است این بازیکنان فصل بعد راهی تبریز شوند. در این زمینه روزنامه گل گزارش داده که «سیدحسین حسینی، بابک مرادی، سعید مهری و محمد دانشگر بازیکنانی  هستند که مورد نظر تراکتور هستند.»

۴ بازیکنی که بنا به دلایلی در لیست خروج مجیدی قرار دارند

حسین حسینی که از نیمکت نشینی ناراضی است و  پیش از این هم احتمال جدایی او مطرح شده بود. سیعد مهری و  بابک مرادی هم که خریدهای محمود فکری هستند و مجیدی اعلام کرده بود برای فصل بعد با بازیکنان مد نظر خودش می‌خواهد استقلال را ببندد و دانشگر که به دلیل مسائل انضباطی در لیست خروج فرهاد قرار دارد.

نکته جالب توجه اینکه این مدیر برنامه به محض اطلاع از قرار گرفتن این بازیکنان در لیست خروج مذاکراتی برای انتقال آنها با تراکتور انجام داده و گویا خود خطیبی هم در صحبت با این بازیکنان توافقاتی هم برای فصل بعد انجام داده است.

منبع: رویداد 24

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها