|

اعلام جزئیات قرارداد سرمربی ۷ میلیون یورویی الهلال

سرمربی جدید باشگاه الهلال با دستمزد سالانه هفت میلیون یورو هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

صبح امروز رسانه‌های پرتغالی همچنین روزنامه‌های عربستانی از توافق قطعی باشگاه الهلال با لئوناردو ژاردیم 46 ساله خبر دادند. سزار لوییس خبرنگار پرتغالی در صفحه شخصی خود پیرامون این انتقال نوشت: قرارداد ژاردیم با الهلال تا ماه ژوئن سال 2022 اعتبار خواهد داشت و این مربی با دستمزدی معادل هفت میلیون یورو در سال هدایت آبی‌پوشان ریاض را بر عهده گرفته است.

ژاردیم علاقه‌مند به بازیکنان تکنیکی است و تمایل دارد به اینگونه بازیکنان در زمین آزادی عمل بدهد. او در تغییر پست بازیکنان تخصص دارد همانطور که به طور مثال فابینیو را از خط دفاع به خط هافبک منتقل کرد.

سرمربی جدید الهلال توجه چندانی به سبک و شکل بازی حریف ندارد و سیستم 2-4-4 هجومی سیستم مورد علاقه اوست. در این سیستم از شیوه الماس استفاده نمی‌شود بلکه ژاردیم ترجیح می‌دهد تیمش با دو هافبک دفاعی در مرکز زمین و دو هافبک نفوذی در کناره‌ها در هنگام حمله عملاً چهار مهاجم در زمین داشته باشد و از این نظر به فوتبال هجومی و مالکانه علاقه‌مند است.

این سرمربی پرتغالی به منظور آماده‌سازی الهلال برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دیدار حساس مقابل استقلال ایران در پایان فصل جاری هدایت آبی‌پوشان شهر ریاض را در دست می‌گیرد و بر همین اساس فهرست نفرات موردنظرش را به باشگاه الهلال ارائه خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها