|

غافل گیری تیم ملی انگلیس برای یورو!

رسانه های انگلیسی مدعی شدند؛ ترنت الکساندر آرنولد ستاره تیم لیورپول در لیست بازیکنان تیم ملی انگلیس برای یورو حضور ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، از حدود دو هفته دیگر رقابت های یورو که قرار بود سال گذشته برگزار شود اما به دلیل شروع گسترده ویروس کرونا به تعویق افتاد، آغاز می شود. مسابقات جذابی که قطعاً تیم ملی انگلیس با ستاره های فوق‌العاده خود یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در آن خواهد بود.

در روزهای گذشته لیست چند تیم برای رقابت‌های یورو منتشر شده اما این اتفاق هنوز در مورد تیم ملی انگلیس رخ نداده است. با این حال گمانه‌زنی‌های زیادی در این زمینه مطرح می‌شود و حالا گریم بایلی، خبرنگار میرر، مدعی شده که ترنت الکساندر آرنولد، مدافع جوان لیورپول در لیست سه شیرها برای یورو حضور ندارد.

الکساندر آرنولد طی فصول گذشته یکی از بهترین مدافعین راست دنیا بوده اما در فصلی که گذشت نتوانست درخشش قبل را تکرار کند و در 36 بازی لیگ برتر آمار 2 گل و 7 پاس گل را از خود به ثبت رساند. با این حال بعید به نظر می رسید که گرت ساوتگیت به این راحتی‌ها از کنار نام او بگذرد و این بازیکن را برای یورو دعوت نکند اما بر اساس ادعای خبرنگار میرر این اتفاق رخ داده است. همچنین گفته شده که کایل واکر، کیه‌ران تریپیر و ریس جیمز سه مدافع راست حاضر در لیست تیم ملی انگلیس برای رقابت‌های یورو هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها