|

جهانپور: تنها مسئله ما حفظ هماهنگی تیم ملی است!

جهانپور: حداقل باید یک یا دو مسابقه تدارکاتی برگزار می‌کردیم که حتما مسئولان و کادر تیم ملی دلایل منطقی برای برگزار نکردن مسابقه تدارکاتی…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، مجید جهانپور در مورد شرایط تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی تیم ملی ایران نتوانست آنطور که باید و شاید خودش را برای مسابقات آماده کند و نمونه‌اش هم نداشتن بازی تدارکاتی است. حداقل باید یک یا دو مسابقه تدارکاتی برگزار می‌کردیم که حتما مسئولان و کادر تیم ملی دلایل منطقی برای برگزار نکردن مسابقه تدارکاتی  داشته اند. اعتقاد دارم که پتانسیل تیم ملی ایران خیلی بالاتر از حریفان است و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم نشان داده که با تمام وجود به دنبال موفقیت با تیم ملی ایران است.

وی افزود: از نظر بازیکن تیم ملی جمعی از بهترین بازیکنان ایران و لژیونرهای آماده را در اختیار دارد که از نظر فیزیکی و روحی و روانی کاملا مهیا بازی هستند. شاید تنها مساله بحث هماهنگی بازیکنان باشد که آن هم می‌توان با استمداد از بازی‌های گذشته تیم را هماهنگ کرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توانیم از پس حریفان بربیاییم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد میزبانی بحرین در این رقابت‌ها، عنوان کرد: مجموعه تیم ملی و کادرفنی صاحب تجربه کافی هستند و می‌دانند بازی در زمین حریفان شرایط خاص خود را دارد  و قطعا می‌توانند اقدام‌های سوئ احتمالی میزبان را خنثی کنیم. از سویی دیگر در دوره شفافیت هستیم و همه مسایل زیر ذره ‌بین کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد. البته عمده مساله مهم در بازی‌های خارج از خانه مساله تماشاگران است که این مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

جهانپور در مورد شناختش از تیم هنگ کنگ و اینکه ما در دور رفت 2 بر صفر این تیم را شکست داده بودیم، خاطرنشان کرد: فوتبال هنگ کنگ را می‌توان مینیاتوری از فوتبال چین دانست البته هنگ کنگی‌ها فوتبال سریعی را ارایه می‌کنند و خیلی شبیه به تایلند فوتبال بازی می‌کنند ولی ظریف‌تر از آنها بازی می‌کنند. تیم‌ها در این سال‌ها پیشرفت کرده‌اند و ما نباید به گذشته بسنده کنیم و با بهره گیری از مهارت‌های علمی، و تمرینی شرایط تیم را مطلوب‌تر کنیم. فوتبال ایران از نظر نیروی انسانی سرآمد است و از نظر کیفی و کمی خیلی بهتر از حریف هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی