|

ستاره پرسپولیس باشگاه را تهدید کرد!

بوژیدار رادوشویچ ، ستاره پرسپولیس گفت : من از شرایط مالی باشگاه ناراضی هستم و مشخص نیست که به تمرینات پرسپولیس برگردم یا نه .

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از اندیشه معاصر، بوژیدار رادوشویچ هر بار به میدان رفته، عملکرد خوبی داشته است. او این روزها با توجه به تعطیلی تمرین چند روزه پرسپولیس در کشورش کرواسی به سر می‌برد. این موضوع و البته شایعاتی درباره دلخوری او از عدم پرداخت مطالباتش موجب شد تا صحبت‌هایی با دروازه‌بان کروات پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس و مباحث جدیدی که در خصوص او به وجود آمده، داشته باشیم.

تو در کرواسی هستی اما اینجا صحبت‌هایی در خصوص نارضایتی تو از شرایطتت در باشگاهت شنیده می‌شود. واقعاً این موارد مطرح شده در خصوص تو صحت داشته و درست است؟

من بر سر مسائل مالی ناراحت هستم چون باشگاه قراربود مبلغی از قراردادم را بپردازد که اینطور نشد و با این وضعیت شاید اصلاً برنگردم تا تکلیفم مشخص شود.

اما باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که بخشی از مطالباتت را پرداخت خواهد کرد و با این وجود مشکلی باقی نمی‌ماند. پس چرا از نیامدنت به ایران حرف می‌زنی؟

فعلاً که کنار خانواده‌ام در کرواسی هستم و تصمیمی برای بازگشت ندارم. در واقع من منتظر وکیلم هستم که در مذاکره‌اش با باشگاه چه اقدامی می‌شود و چه اتفاقی می‌افتد. در واقع باید ببینم باشگاه به تعهدش در قبال من عمل می‌کند و من هم بر اساس آن تصمیم بگیرم پس فعلاً نمی‌توانم با قاطعیت در این خصوص حرف دیگری بزنم چون منتظر هستم که ببینم چه اتفاقی از سوی باشگاه پرسپولیس در قبال من رخ می‌دهد.

تو در زمان بیرانوند، ذخیره او در پرسپولیس بودی و بعد از جدایی او امیدوار به حضور ثابت بودی اما با حضور لک هم ذخیره او شدی. از این موضوع نارضایتی نداری؟

بیرانوند در زمانی که در ایران بازی می‌کرد بدون تعارف بهترین دروازه‌بان لیگ ایران بود. در حال حاضر هم به نظرم حامد لک بهترین دروازه‌بان ایران است.

یعنی لک بهتر از دروازه‌بان‌های دیگر ایرانی مانند بیرانوند و سایر دروازه‌بان‌های ملی‌پوش و مطرح ایران است؟

منظور من این بود که لک بهترین دروازه‌بان شاغل در لیگ ایران است و من کاری با دروازه بان‌های لژیونر ایران ندارم. اینها را گفتم که بگویم رقیب من در پرسپولیس، بهترین دروازه‌بان ایران است و من هم با علم به این موضوع می‌دانم که کار راحتی برای حضور در درون دروازه پرسپولیس و ایستادن در چارچوب ندارم. با این وجود، من همه تلاشم را می‌کنم. مسلماً نیمکت‌نشینی برای هیچ بازیکنی راحت نیست اما من می‌دانم رقیبم کیست و مهم‌تر اینکه می‌دانم در چه تیم بزرگی بازی می‌کنم. مواردی که خیلی برایم مهم است و برایم ارزش فراوانی دارد.

تو در تیم برانکو بازی کردی و در تیم یحیی هم حضور داری. در مقام قیاس دو مربی‌ پرسپولیس چه صحبتی داری؟

تیم برانکو تیم خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت که قهرمانی‌ها را کسب کرد اما با تمام احترامی که برای تیم زمان آقای برانکو قایلم باید بگویم پرسپولیس آقا یحیی واقعاً قوی‌تر و پر مهره‌تر و نیمکت قوی‌تری به لحاظ بازیکن نسبت به تیم برانکو دارد و با چنین پتانسیل بالایی باید خیلی به موفقیت و پیروزی پرسپولیس امیدوار بود. این حس خوبی که در تیم ما و هواداران ما وجود دارد، برای تیم پرسپولیس خیلی خوب است.

با توجه به بازی با تیم استقلال تاجیکستان که در گروهش نمایش خیلی خوبی داشت به صعود و قهرمانی در آسیا امید دارید؟

هنوز خیلی از این تیم شناخت نداریم اما خوب می‌دانیم که بازی راحتی در آسیا وجود ندارد و این سختی در مراحل حذفی خیلی بیشتر می‌شود. با این حال، ما انسجام تیمی خیلی خوبی داریم و به عنوان نایب قهرمان آسیا و تیمی که در چند سال اخیر خودش را به عنوان فینالیست مطرح کرده حتماً برای تکرار موفقیت‌های قبلی و خوشحالی هواداران‌مان بهترین نمایش‌ها را انجام داده و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به فینال برسیم و گام به گام با موفقیت به جلو برویم.

در خصوص قهرمانی پرسپولیس با وجود رقابتی که بین تیم‌تان و سپاهان وجود دارد، چقدر امیدوارید؟

با احترام به بقیه مدعیان، همه می‌دانند که ما بهترین و قوی‌ترین تیم ایران هستیم و بهترین مربی ایران و بازیکنان ایران را در اختیار داریم و تیمی قدرت برابری و رویارویی با پرسپولیس را ندارد اما با وجود شانس اول برای قهرمانی لیگ برتر، فکر می‌کنم که شکل منطقی کار این است که بازی به بازی پیش برویم و تمرکز داشته باشیم تا به خواسته‌مان یعنی پنجمین قهرمانی متوالی برسیم. چیزی که نشان دادیم برای کسب آن بیشتر از بقیه مدعیان لیاقت و استحقاقش را داریم و هواداران‌مان هم حتماً می‌دانند که برای خوشحالی آنها و گلات قهرمانی همه کار خواهیم کرد.

برای جام حذفی و قهرمانی در این جام و کسب سه‌گانه مثل زمان برانکو چقدر امیدوار هستید؟

شکل بازی‌ها در جام حذفی کاملاً با لیگ متفاوت است اما ما در این جام هم بسیار امیدواریم. گام اول و دوم را هم محکم برداشتیم و حتماً در بازی‌های بعدی هم گام به گام پیش می‌رویم تا در آن جام هم قهرمان شویم و باز هم شانس کسب سه‌گانه را برای تیم‌مان زنده نگه داریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها