|

چرا جهانبخش و عرت اللهی به تیم ملی دعوت نمی شدند؟

عزت اللهی در مصاحبه ای در رابطه با دعوت نشدن خودش و جهانبخش در زمان ویلموتس توضیحاتی داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، در یک مقطع زمانی خاص، نه سعید عزت الهی به تیم ملی دعوت می شد و نه علیرضا جهانبخش؛ در حالی که این دو بازیکن در زمان مربیگری کارلوس کی روش جز بازیکنان ثابت تیم ملی به شمار می آمدند. حالا سعید عزت الهی در این باره صحبت کرده است و اینکه چرا او و علیرضا جهانبخش به تیم ملی دعوت نمی شدند.

او در این باره می گوید: «یکسری مشکلات به وجود آمد که کادر فنی قبلی باعث آن بودند. یکسری از بازیکنان مثل خودم و علیرضا جهانبخش متاسفانه بر اساس دلایل بی ربط از تیم ملی دور شدیم ولی حالا خوشبختانه با حضور کادر فنی جدید شاکله قبلی که چند سال کنار هم بودیم و موفقیت‌های خوبی را رقم زدیم دوباره ایجاد شده است.این اتفاق خیلی خوب بود، من مدتی از ترکیب تیم ملی دور بودم، اول به خاطر مصدومیت و دوم هم به خاطر مربی پیشین تیم ملی. با آمدن اسکوچیچ به اردوی بوسنی دعوت شدم که بازی هم کردم. در اردوی گذشته تیم ملی، سرمربی تصمیم گرفت از نفراتی استفاده کند که عملکرد آنها را بسنجد و حالا دوباره برای بازی‌های مقدماتی دعوت شده‌ام. اگر صلاح کادر فنی باشد که بازی کنم می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم تا به تیم ملی کمک کنم. این نسل لیاقت دارد که در جام جهانی قطر حتما حضور داشته باشد.»

این در حالی است مارک ویلموتس به دلیل نیمکت نشینی این دو بازیکن در فوتبال اروپا، آنها را به اردوی تیم ملی دعوت نمی کرد و می گفت بازیکنی که در ترکیب تیم باشگاهی اش به میدان نمی رود نمی تواند مهره موثری برای تیم ملی باشد چون از شرایط بازی دور است و در دورانی که یک لژیونر ایرانی روی نیمکت می نشیند، بهتر است بازیکن داخلی جانشین او شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها