|

دشان: دروغگویی لاپورت مرا آزار می‌دهد

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه مدافع تیم فوتبال منچسترسیتی را به خاطر اظهاراتش درباره دلیل عدم انتخاب فرانسه به‌عنوان تیم ملی، به درغگویی…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از تسنیم، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در گفت‌و‌گو با نشریه «لاپروونس» فرانسه، ادعای اخیر آیمریک لاپورت درباره انتخاب تابعیت اسپانیایی به جای فرانسوی برای بازی در رده ملی را دروغ دانست.

دشان گفت: چیزی که مرا آزار می‌دهد این است که او اینگونه می‌تواند دروغ بگوید. تنها پیامی که من از او دریافت کردم در ماه اکتبر سال گذشته بود که در آن تنها درباره مصدومیتی که یک ماه پیش از آن دچارش شده بود توضیح داده بود.

آیمریک لاپورت 27 ساله متولد فرانسه است و در این کشور هم دوران کودکی خود را سپری کرده است. او حتی در اکثر رده‌های پایه از زیر 17 سال تا زیر 21 سال برای فرانسوی‌ها بازی کرده است. با این حال او که از بازی برای تیم ملی فرانسه قطع امید کرده بود، ترجیح داد که تابعیت اسپانیایی را برای خود انتخاب کند و اکنون به اردوی تیم ملی اسپانیا هم دعوت شده است.

لاپورت که یک دهه از زندگی حرفه‌ای خود را در شهر بیلبائوی اسپانیا سپری کرده است، در ماه می بعد از انتخاب تابعیت اسپانیایی درباره گفت زمانی تصمیم به این کار گرفت که دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه پاسخ پیام او را برای اعلام آمادگی جهت بازی در جمع خروس‌ها نداد.

دشان در ادامه پاسخ خود به اظهارات لاپورت تصریح کرد: او آزاد بود هر کدام را که می‌خواست انتخاب کند. تا به حال به تیم ملی دعوت نشده؟ خب از این اتفاقات رخ می‌‌دهد. ضمناً نام او همیشه در فهرست اولیه بازیکنان دعوت شده قرار می‌گرفت، اما خب به خاطر رقابت زیادی که برای بازی در پست او وجود داشت، فرصت حضور در تیم ملی برای وی فراهم نشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها