|

گران‌فروشی‌های مدیران خودرو

محصولات مدیران خودرو، در کارخانه همچنان گرانتر از بازار!

قیمت محصولات مدیران‌خودرو در بازار ارزان‌تر از کارخانه است و این اختلاف قیمت به حدود ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه خودروسازی مدیران‌خودرو با اینکه علاقه بسیاری به بالا بردن قیمت‌ محصولات در فواصل زمانی کوتاه دارند، همچنان قیمت محصولات خود را در فروش نقدی و اقساطی نسبت به سال گذشته تغییر نداده اما مبلغ وام تخصیصی را بالاتر برده‌اند. البته این در حالی است که قیمت محصولاتش در بازار ارزان‌تر از کارخانه است و این اختلاف قیمت به حدود ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسد.

طی دو سال اخیر، چندین بار اتفاق افتاده است که گروه مدیران‌خودرو در عرضه محصولات خانواده چری‌ منتظر فرصتی بوده تا قیمت محصولات خود را با توجیه افزایش هزینه‌های تولید، افزایش قیمت مواداولیه و قطعات و… بالا ببرد.

حتی سال گذشته نیز پس از افزایش قیمت‌های فصلی مصوب شورای رقابت که بیشتر برای محصولات دو خودروساز بزرگ اجرا شده بود، قیمت محصولاتش را بالا برد. این در حالی است که پیش‌تر گاها این افزایش قیمت در ماه‌های متوالی و بعضا فواصل زمانی بسیار کوتاه‌تر اتفاق می‌افتاد.

موضوع گران‌فروشی‌های مدیران‌خودرو حتی به نرخ‌هایی بالاتر از قیمت‌های بازار یا افزایش‌های پی‌درپی در فواصل زمانی کوتاه‌، سبب تعزیراتی شدن این شرکت شد اما باز عاملی برای توقف رویه آن نبود.

منبع: تجارت نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها