|

بحرین صدرنشین شد

ایران به رتبه سوم سقوط کرد

با برگزاری دیگر دیدار گروه سوم رقابت‌های انتخابی، تیم ملی ایران بار دیگر به رتبه سوم جدول سقوط کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ایران عصر روز گذشته پنجمین بازی اش در مرحله انتخابی جام جهانی را برگزار کرد و موفق شد در گروه سوم این رقابت‌ها با نتیجه ۳ بر یک از سد هنگ کنگ عبور کند. با این نتیجه، ایران تعداد بازیهایش را به بحرین رساند و هم امتیاز با این تیم، ولی به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم ایستاد. با این حال، همانطور که سایت فیفا نوشت، این رتبه دومی فقط ۲ ساعت طول کشید، چون بحرین، شب گذشته به مصاف تیم کامبوج رفت و با نتیجه 8 برصفر رقیب را از پیش رو برداشت.

با آن نتیجه، بحرین دو پله صعود کرد و به صدر جدول گروه سوم رسید! بحرین که پیش از بازی با کامبوج، هم امتیاز با ایران و ۹ امتیازی بود، با برتری در این مسابقه ۱۲ امتیازی شد و بالاتر از عراق ۱۱ امتیازی قرار گرفت.

شرایط در جدول این گروه الان به گونه‌ای است که بحرین با ۶ بازی و ۱۲ امتیاز در صدر ایستاده و عراق با ۵ بازی و ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. ایران هم با ۵ بازی ۹ امتیازی است و در رده سوم جدول حضور دارد.

به گزارش فرارو، به این ترتیب شاگردان اسکوچیچ باید مهیا شوند روز دوشنبه در دیداری سرنوشت ساز از ساعت ۲۱ به وقت تهران به مصاف بحرین صدرنشین بروند. پیروزی در آن دیدار، از نان شب برای ایران واجب‌تر است! پیش ازاین آن بازی هم، عراق با کامبوج دیدار می‌کند.

منبع: فرارو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها