|

رونالدو در راه یونایتد

پالس مثبت یونایتد برای خرید رونالدو

باشگاه منچستریونایتد با انتشار تصاویری از کریستیانو رونالدو به شایعات بازگشت او به اولدترافورد دامن زده است.

لینک کوتاه کپی شد

به نظر می رسد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 36 ساله چندان از شرایط خود در باشگاه یوونتوس راضی نیست و اخباری در مورد احتمال بازگشت او به اولدترافورد وجود دارد. با حضور دوباره مکس آلگری روی نیمکت بیانکونری، شایعاتی در مورد عدم تمایل این سرمربی ایتالیایی به حفظ کریستیانو رونالدو منتشر شده و دستمزد بالای این بازیکن و البته مشکلات مالی یوونتوس، ممکن است در نهایت زمینه جدایی این ستاره پرتغالی بعد از سه فصل را فراهم بکند.

اما در صورت رخ دادن این اتفاق، از منچستریونایتد به عنوان یکی از مقاصد احتمالی کریستیانو رونالدو نام برده شده است. حدود 20 سال پیش بود که رونالدو درخشش خود را زیر نظر سرالکس فرگوسن و در همین باشگاه آغاز کرد و حالا ممکن است دوباره شاهد بازگشت این بازیکن به لیگ برتر انگلیس باشیم. البته دستمزد بالای کریستیانو رونالدو در این میان احتمالا مهم ترین دغدغه یونایتد برای خرید دوباره اوست.

حالا و بعد از دیدار دوستانه دیشب دو تیم پرتغال و اسپانیا، باشگاه منچستریونایتد در اکانت رسمی خود در اینستاگرام و توئیتر تصاویری مشترک از برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو، دو ستاره پرتغالی فعلی و سابق را به اشتراک گذشته و از عبارت "قهرمان های یونایتد، گذشته و حال"، بهره برده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها