|

موفقیت والیبال ایران در رویارویی با بلغارستان

چهارمین برد پیاپی شاگردان الکنو در لیگ ملت‌ها

تیم ملی والیبال کشورمان در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 22 مقابل بلغارستان قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ مقابل بلغارستان به پیروزی دست یافت.

تیم ملی والیبال کشورمان در ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 از ساعت 22 مقابل بلغارستان قرار گرفت.

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از محمدطاهر وادی، رضا عابدینی، بردیا سعادت، امیرحسین اسنفدیار، میثم صالحی، سید محمد موسوی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد. تیم ایران پیش از این نتیجه را به ژاپن و روسیه واگذار کرد و از سد تیم‌های هلند، کانادا و ایتالیا گذشته بود.

ست نخست؛ 25 بر 20 به سود ایران

شاگردان سیلوانو پرندی، در تیم ملی والیبال بلغارستان بازی را بهتر آغاز کردند و در امتیاز 8 بر 5 به سود بلغارها، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. آلکنو تلاش کرد تا بازیکنانش را برای بازگشت به مسابقه آماده کند و در این امر هم موفق بود. در امتیاز 16 بر 12 به سود ایران بود که هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 روز چهارشنبه، 19 خردادماه از ساعت 20:30 مقابل آمریکا قرار خواهد گرفت.

ست دوم؛ 33 بر 31 به سود ایران

ست دوم را هم بلغارها بهتر شروع کردند و توانستند با نتیجه 8 بر 5 از ایران پیش بیفتند. به این ترتیب تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.  شاگردان آلکنو در امتیاز 11 بازی را به تساوی کشاندند.  16 بر 13 به سود بلغارستان موجب شد تا بازیکنان یک بار دیگر به وقت استراحت فنی بروند. این ست جذاب و طولانی در نهایت با نتیجه 33 بر 31 به سود ایران خاتمه پیدا کرد

ست سوم؛ 25 بر 22 به سود ایران

اواخر ست دوم آلکنو از سعید معروف و صابر کاظمی استفاده کرد، اما برای شروع ست سوم یک بار دیگر وادی و بردیا سعادت را روانه میدان کرد. در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 16 بر 15 به سود ایران یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود شاگردان آلکنو تمام شد. به این ترتیب تیم ملی کشورمان توانست چهارمین پیروزی خود را در این دوره از مسابقات کسب کند و هفته دوم را با کسب 3 برد متوالی به پایان برساند.

تیم ملی والیبال کشورمان در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 روز چهارشنبه، 19 خردادماه از ساعت 20:30 مقابل آمریکا قرار خواهد گرفت.

منبع: برترین‌ها

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها