|

بعد از خلیل‌زاده نوبت کیست؟

اسماعیل خلیل زاده رفیق شفیق و دیرینه مسعود سلطانی فر وزیر ورزش کشورمان توسط نهاد های نظارتی کشور دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، اسماعیل خلیل زاده یکی از سرمایه دارانی بود که به خاطر دوستی با سلطانی فر توانست بعد از کارخانه داری، باشگاه داری را هم تجربه و به هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شود. با این توجیه که او میتواند بخشی از مشکلات مالی این باشگاه را حل کند اما نه تنها آورده ای برای باشگاه نداشت بلکه با رد اسپانسرهای دست به نقد، شرکتهای زیرمجموعه خودش را به عنوان اسپانسر به باشگاه تحمیل میکرد. با استناد به حرفهای احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال بدون اینکه ریالی به باشگاه پرداخت کرده باشد با سندسازی حتی طلبکار باشگاه استقلال شده بود.خروج بازیکنان بزرگ و ستاره های این تیم ،جدایی استراماچونی، پرونده های خارجی و شکایتهای سنگین، بسته شدن چند باره  پنجره های این تیم و...در دوران حضور خلیل زاده باعث عصبانیت و اعتراض هواداران شد.

هواداران باشگاه استقلال، که معتقد بودند وی نه تنها کمکی به تیم محبوبشان نکرده بلکه با استفاده از برند باشگاه استقلال برای خود ثروت اندوزی می کند، از وزیر ورزش درخواست برکناری وی را داشتند اما سلطانی فر هرگز حاضر به برکناری وی نشد حتی تجمع هواداران مقابل باشگاه و مجلس شورای اسلامی هم وی را مجاب به برکناری رفیق دیرینه اش نساخت و بدین ترتیب هواداران را بیشتر از پیش از خلیل‌زاده و از شخص وزیر ورزش خشمگین و عصبانی تر ساخت.

سرانجام عدالت از آنجا که باید، به یاری هواداران استقلال آمد؛ قوه قضاییه! ماجرای شرکت ابریشم گیلان و تخلفاتی که صورت گرفته بود و موجب بیکاری بسیاری از هموطنان در آن خطه شده بود با دستور رهبر انقلاب توسط شخص آیت الله رئیسی پیگیری و با وجود تمام تلاش‌هایی که برای تطهیر خلیل زاده صورت گرفته بود وی در حالی که قصد خروج از کشور را داشت توسط نهادهای نظارتی دستگیر و راهی زندان شد.خبر دستگیری خلیل‌زاده موجی از خوشحالی و توفان هشتگی به راه انداخت این اولین باری بود که دستگیری یک متهم آن هم در یک باشگاه ورزشی چنین بازتابی در پی داشت و چنین شعفی در جامعه ایجاد میکرد.

حالا اهالی فوتبال و خصوصا هواداران استقلال بعد از خبر دستگیری شخصی که به خاطر رفاقتش با سلطانی فر، رئیس هیئت مدیره استقلال شده بود منتظر شنیدن اسامی متهمان دیگر این پرونده هستند تا شاید افرادی که معتقدند در این سال‌ها اسباب ناکامی تیم شان را فراهم ساخته اند هم نامشان از آستین عدالت بیرون بیاید!

طبق اطلاعاتی که به خبرنگار خبرگزاری دانشجو رسیده پای یکی  از مسئولین رده بالای ورزش که نامش در تخلفات این پرونده اعلام شده به پرونده خلیل زاده باز شده است و یک مدیر دیگر هم به دلیل پرونده های قضایی به دردسر افتاده است.پاکسازی ورزش از وجود و حضور آدم های غیر ورزشی و سرمایه دارانی که نه به قصد کمک به ورزش بلکه به منظور ثروت اندوزی خودشان، وارد ورزش می‌شوند و ضربات جبران ناپذیری وارد می‌کنند، افرادی که با رفاقت و شراکت های خارج از ورزش با برخی مسئولین ،وارد فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها میشوند از مطالبات اهالی جامعه ورزش است. امید که در دولت بعدی هر آنکه به سمت ریاست جمهوری می‌رسد در گزینش وزرا دقت بیشتری داشته باشد و با قوانین سختگیرانه مانع از یارکشی و رفیق بازی ها شود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها