|

کنعانی‌زادگان سوژه جنگ روانی جدید عراقی‌ها

صحبت‌های چند روز قبل مدافع تیم ملی با واکنش طرفداران تیم ملی فوتبال عراق در فضای مجازی مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، محمدحسین کنعانی‌زادگان به تازگی در مصاحبه‌ای درباره دو حریف عربی تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی گفته است: "دو تیم بحرین و عراق از لحاظ فیزیکی بیشتر روی اعصاب هستند، ولی آینده از آن ماست. "

این بخش از صحبت‌های کنعانی‌زادگان گویا به گوش طرفداران تیم ملی عراق رسیده و آن‌ها که طی روز‌های گذشته مدعی شده بودند تیم ایران از رویارویی با آن‌ها هراس دارد! فاز جدیدی از جنگ روانی را علیه تیم ملی فوتبال ایران شروع کرده‌اند.

هواداران تیم ملی عراق، در فضای مجازی کلیپی از دو بازی تیم ملی مقابل تیم کشورشان را منتشر کرده‌اند که نتیجه آن به سود عراق بوده است.

بازی اول دیدار دو تیم در جام ملت‌های ۲۰۱۵ بود که مهرداد پولادی از میدان اخراج شد و عراق در ضربات پنالتی توانست تیم کارلوس کی‌روش را شکست دهد.

دیدار دوم هم بازی رفت دو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بوده که شاگردان ویلموتس ۱-۲ به تیم کاتانچ باختند و حالا سرمربی تیم عراق در مصاحبه‌ای به هواداران تیمش وعده داده که قطعا بازی با ایران را خواهد برد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی خواهد شد. عراقی امید زیادی دارند که بازی ایران و بحرین به تساوی برسد و برنده‌ای نداشته باشد تا آن‌ها با خیال راحت کامبوج و هنگ کنگ را ببرند و صعودشان به مرحله بعدی به عنوان تیم اول قطعی شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها