|

کریمی دوباره آبی پوش می شود؟

باشگاه الدحیل قطر به همکاری با هافبک ایرانی خود پایان داد. و حالا در فضا های مجازی در رابطه با آینده این بازیکن صحبت هایی رد و بدل می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، علی کریمی که سال گذشته از استقلال راهی تیم قطر اف. سی شده بود، پس از نیم‌ فصل حضور در این باشگاه و انجام هفت بازی در لیگ ستارگان، در نقل و انتقالات زمستانی راهی الدحیل شد و در سه رقابت داخلی، آسیایی و جام باشگاه‌های جهان برای این تیم به میدان رفت.

اما حضور علی کریمی در الدحیل قطر نیز خیلی طولانی نبود و او پس از انجام ۹ بازی در لیگ ستارگان قطر، چهار بازی در جام ستارگان و امیرکاپ، دو دیدار در جام باشگاه‌های جهان و ۶ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا به پایان کارش در این باشگاه رسید و بازیکن آزاد شد.

علی کریمی که در هفت دیدار برای قطر اف. سی و ۲۱ مسابقه برای الدحیل قطر یک گل به ثمر رسانده بود، دو هفته قبل با آسیب دیدگی مواجه شد و به همین دلیل از فهرست تیم ملی ایران هم جا ماند، اما علاوه بر دور ماندن از رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی، او حالا از الدحیل جدا شده است.

استاد الدوحه قطر با انتشار خبری اعلام کرد علی کریمی برای فصل آینده از لیست نفرات باشگاه الدحیل خارج شده و او پس از ادواردو پریرا (دودو) و مهدی بن عطیه مراکشی، سومین خروجی این تیم در نقل و انتقالات است.

این رسانه قطری ضمن اطلاع از نحوه چگونگی پیوستن علی کریمی از استقلال به ام‌صلال و سپس الدحیل عنوان کرد که او انتظارات را نتوانست ارائه کند و با جدایی او و دو بازیکن خارجی دیگر، تنها ادمیلسون جونیور و مایکل اولونگا، دو لژیونر این باشگاه به حساب می‌آیند و الدحیل می‌تواند سه بازیکن خارجی (یک آسیایی و یک آفریقایی) به خدمت بگیرد.

برنا نیز در خبری دیگر نوشت: جدایی علی کریمی از الدحیل باعث شد هواداران استقلال در صفحات مجازی برای بازگشت او به استقلال ابراز امیدواری کننداما کریمی در صحبتی که با یکی از دوستان مشترک‌ خود با فرهاد مجیدی داشته گفته تمایلی برای بازگشت به استقلال ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها