|

پرسپولیس – شهریار مغانلو؛ مذاکرات جدید؟

وضعیت قرارداد شهریار مغانلو با باشگاه پرسپولیس تبدیل به یکی از دلمشغولی‌های یحیی گل محمدی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فرارو، شهریار مغانلو، مهاجم سابق پیکان بعد از ۶ ماه حضور در باشگاه سانتاکلارا پرتغال تصمیم گرفت دوباره به ایران برگردد و این بار پیراهن پرسپولیس را به تن کند. درخشش شهریار در لیگ قهرمانان آسیا مسئولان باشگاه پرسپولیس را مصمم کرده تا هر طور شده قرارداد این بازیکن که به صورت قرضی از پرتغال رسیده، دائمی شود. موضوعی که البته با توجه به درخواست مالی باشگاه سانتاکلارا چندان راحت به نظر نمی‌رسد.

با این وجود، اما به نظر می‌رسد هم شهریار مغانلو و هم پرسپولیس در تلاش هستند تا مذاکرات جدید به سرانجام برسد. این موضوعی است که خبرگزاری مهر در گزارشی به آن پرداخته و نوشته است: شهریار مغانلو که در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری با قراردادی قرضی برای نیم فصل به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست توانست عملکرد قابل قبولی در خط حمله این تیم داشته باشد تا یحیی گل محمدی سرمربی سرخ‌ها خواهان حفظ این مهاجم بلند قامت شود.

مغانلو که از سانتا کلارا پرتغال در ازای پرداخت ۷۰ هزار دلار پول رضایت‌نامه به همراه دو میلیارد تومان برای نیم فصل به پرسپولیس پیوست مذاکرات خود را با باشگاه پرتغالی آغاز کرده تا در صورت امکان همچنان پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

باشگاه پرسپولیس نیز به طور مجزا گفتگو با مسئولان باشگاه سانتا کلارا را از سر گرفته تا رضایت قطعی مغانلو را برای ماندن در پرسپولیس به دست آورد. این بازیکن تا دو فصل دیگر با پرتغالی‌ها قرارداد دارد و برای جدایی قطعی نیاز به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه‌اش دارد.

به گزارش فرارو، پیش از این عنوان شده بود که هزینه انعقاد قرارداد قرضی شهریار مغانلو به پرسپولیس را یکی از طرفداران این باشگاه پرداخت کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها