|

ناصر الخلیفی: همه بازیکنان بزرگ خواهان انتقال به پاری سن ژرمن هستند

ناصر الخلیفی اعلام کرد مسی بازیکن آزاد است و هر باشگاهی می تواند با او وارد مذاکره شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از طرفداری، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به زودی به پایان می رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد. فعلا خبری از تمدید قرارداد مسی با بارسلونا نیست اما مذاکرات در جریان است. ناصر الخلیفی تایید کرد از انتقال مسی به پاری سن ژرمن استقبال می کند.

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در مصاحبه با اکیپ گفت:

 اخیرا به لاپورتا هم گفتم مسی در پایان قراردادش است و سایر باشگاه ها می توانند با او مذاکره کنند. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که همه بازیکنان بزرگ خواهان بازی در پاری سن ژرمن هستند و این موضوع شامل مسی نیز می شود. این ادعا نیست و شما باید به حرف من ایمان داشته باشید. البته خرید همه این بازیکن ها ممکن نیست چون ما همین حالا هم بازیکنان بزرگ زیادی در ترکیب خود داریم. فراموش نکنید مسی همیشه مسی است؛ بازیکنی شگفت انگیز.

 فیرپلی مالی؟ این موضوع برای ما نیز محدودیت ایجاد کرده است. با توجه به بحران ویروس کرونا، پاری سن ژرمن نیز همچون سایر باشگاه ها پول زیادی از دست داده است. کل باشگاه های جهان طی چند ماه اخیر حدود 8 میلیارد یورو از دست داده اند. قوانین فیرپلی مالی باید تغییر کند و همه به این تغییر نیاز دارند. یوفا هم این موضوع را می داند و درحال کار کردن روی آن است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی