|

تیم ملی به رنگی که مردم می خواهند

تیم ملی در بازی دوم برابر تیم ملی فوتبال بحرین نتیجه ای شایسته می خواهد، نتیجه شایسته ای که برای مان تنها ثبت یک برد است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از طرفداری، نکته مورد نظر ما پیش بینی ترکیب تیم ملی در بازی برابر بحرین نیست بلکه در این زمینه قصد نگاهی فنی و آماری به عملکرد نفرات خواهیم داشت...

بی تردید گزینه های زیادی برای حضور بازیکنان و ترکیب تیم ملی بر اساس داده های فنی و آماری وجود دارد اما ما بر اساس نگاه مشترک مان با شما به تحلیل این واقعیت های فنی خواهیم پرداخت.

به طور تقریبا قطعی تیم ملی نفراتی مثل بیرانوند، محرمی، کنعانی زادگان، وحید امیری، علی قلی زاده، سردار آزمون و مهدی طارمی را به طور قطع به میدان خواهد فرستاد، در هافبک میانی از وجود 2 نفر از 3 مرد تیم یعنی سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی واحمد نور اللهی بهره خواهیم برد، در دفاع میانی احتمالا پورعلی گنجی جای شجاع خلیل زاده را خواهد گرفت، در خط میانی هم به احتمال زیاد احتمال بازی مهدی ترابی بیشتر خواهد شد .

صرف نظر از بافت زوج دفاع که احتمالا کنعانی و پورعلی گنجی هستند و زوج هافبک مرکزی که 3 گزینه برای 2 حضور در ترکیب تیم ملی وجود دارد و از همه محتمل تر زوج سعید عزت و احسان است، در کناره ها حضور وحید امیری و مهدی ترابی در چپ و صادق محرمی و علی قلی زاده در راست را منطقی تر بدانیم و حضور آزمون ومهدی طارمی هم که غیر قابل انکار به نظر می رسد.

تیم ملی در چنین اوضاع واحوالی به شیوه ای دیگر هم فکر میکند، استفاده از کریم انصاری فرد در میدان و حضور همزمان او، طارمی و آزمون در میدان و عقب بردن یک خطی طارمی برای بهره برداری بیشتر او از بازی در فضای بیشتر که سابقه نشان داده است مهدی طارمی در فضای بیشتر و حرکت با میدان بالاتر عملکردی موفق تر در میدان خواهد داشت.

گزینه اول:

بیرانوند درون دروازه 

2 نفر از بین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده و پورعلی گنجی در زوج دفاعی

صادق محرمی در راست و وحید امیری در چپ

2 نفر از بین نور اللهی، حاج صفی و عزت اللهی در نقش هافبک مرکزی

مهدی ترابی و علی قلی زاده در 2 جناح

سردار آزمون و مهدی طارمی در حمله 

گزینه دوم:

بیرانوند درون دروازه 

2 نفر از بین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده و پورعلی گنجی در زوج دفاعی

صادق محرمی در راست و میلاد محمدی در چپ

2 نفر از بین نور اللهی، حاج صفی و عزت اللهی در نقش هافبک مرکزی

مهدی طارمی و وحید امیری در 2 جناح

سردار آزمون و کریم انصاری فرد در حمله

* به واسطه عملکرد نسبتا خوب مهدی ترابی و کریم انصاری فرد شانس و ضریب احتمال حضور آنها را در بازی برابر بحرین بالا خواهد برد و بعید نیست هر دو همزمان در ترکیب باشند. همچنین این احتمال هم وجود دارد وحید امیری یک خط جلو بیاید و میلاد محمدی پشت سرش بازی کند.

و اما توصیه های فنی بر اساس نظرات مردم:

1- برخی بازیکنان نامدار کاملا نا آماده و دور از انتظار ظاهر شدند مثل جهانبخش و کاوه رضایی، به جای آنها می شود از وجود مهدی قائدی و سامان قدوس در ادامه کار بیشتر استفاده شود. مهدی قائدی می تواند گره کور بازی را باز کند.

2- برخی بازیکنان تیم ملی در نیمه دوم با حضورشان ورق را به نفع تیم ملی برگرداندند مثل مهدی ترابی و کریم انصاری فرد...

3- با آمدن ترابی کنار امیری یک زوج شایسته برای تیم ملی در نیمه دوم شکل گرفت، حیف است مهدی ترابی بیرون از زمین بنشیند.

همه آن چه گفتیم تصور فنی ما بر اساس معدل نظرات مردم بوده است. امیدواریم مربی تیم ملی با در نظر گرفتن بهترین انتخابات تیم ملی را در راه رسیدن به بهترین نتایج همراهی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها