|

رئیس سن ژرمن: امباپه هیچ جا نمی رود!

مدیر ثروتمند باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن اطمینان خاطر داد نیمار و کیلین امباپه نزد پاریسی ها می مانند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، در هفته و ماه های اخیر حجم زیادی ازخبرهای مربوط به باشگاه فوتبال سن ژرمن به تعیین وضعیت و گمانه زنی های آینده دو ستاره با تجربه و نیز جوان تیم فرانسوی اختصاص داشته است.

رسانه های بیشماری گزارش گاهی از احتمال رفتن نیمار و امباپه خبردادند و برخی از ماندن این دو چهره گزارش منتشرکردند. برهمین اساس حتی هواداران سن ژرمن هم اکنون نمی دانند تکلیف این دو چهره ارزشمند چه خواهد شد.

در این مورد ناصر الخلیفی، به عنوان عالی ترین مقام باشگاه نظرداده است. به نقل از اکیپ، او ابتدا در مورد امباپه گفت:کیلین در پاریس می ماند.

وی افزود:هیچگاه او را نخواهیم فروخت. بازیکن آزاد هم نخواهد شد. ما جزییات مربوط به مذاکرات مان برای تمدید قراردادش را به مطبوعات نگفته ایم.حالا هم می گویم که شرایطش خوب است من هم به عنوان رئیس باشگاه، امیدوار هستم. ما دنبال ادامه مذاکرات مان هستیم. او شرایط خوبی دارد که قراردادش را با سن ژرمن تمدید کند.

قرارداد کنونی امباپه 22 ساله با تیمش تا تابستان سال آینده است. الخلیفی همچنین در مورد نیمار نیز عنوان کرد:بارسلونا مرتب تلاش کرد که او را بازپس گیرد.اما خود نیمار نخواست برود.

وی افزود: نیمار به پروژه ما باوردارد. عاشق باشگاه و هوادارانش است. می خواهد دراینجا به افتخارات بیشماری برسد.خودش به من گفت که می خواهد همین جا به فوتبالش خاتمه دهد. نیمار از سال 2017 عضو سن ژرمن است. او در آن سال از بارسلونا در ازای 222 میلیون یورو آمد و گران ترین بازیکن جهان شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها