|

صیادمنش سومین بازیکن ارزشمند زوریا

اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک در جدیدترین آپدیت سایت ترانسفر مارکت به سومین بازیکن ارزشمند تیمش تبدیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، در جدیدترین آپدیت وب سایت ترانسفر مارکت، ارزش اللهیار صیادمنش با رشد 334 درصدی، از مبلغ 600 هزار یورو به 2 میلیون یورو رسید تا بدین ترتیب این بازیکن در رده سومین بازیکنان ارزشمند تیمش قرار بگیرد.

صیادمنش که با انتقالی قرضی از فنرباغچه ترکیه راهی زوریا لوهانسک شد، در این تیم بازی های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و در 26 بازی موفق شد 6 بار گلزنی کند و 3 بار نیز پاس گل داد و حتی به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه از نظر هواداران انتخاب شد.

با پایان این فصل از رقابت های فوتبال در لیگ اوکراین، وب سایت ترانسفر مارکت ارزش بازیکنان لیگ این کشور را آپدیت کرد که اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی زوریا با رسیدن به ارزش 2 میلیون یورو، پس از دو هم تیمی خود یورچنکو و کوچرگین به صورت مشترک با ایوانیسنیا در رده سوم با ارزش ترین بازیکنان زوریا قرار گرفت.

صیادمنش همچنین در رده 36 با ارزش ترین بازیکنان لیگ اوکراین، نهمین بازیکن گران قیمت فوتبال ایران و در میان همسن و سالان خود و متولدین 2001 در رده صد و بیستم جای گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها