|

احتمال بازگشت رضاییان به پرسپولیس؟

بازیکن جایگزین لژیونر پرسپولیسی مشخص شد

یک روزنامه قطری مدعی جدایی رامین رضاییان از السیلیه شد.

لینک کوتاه کپی شد

رامین رضاییان، مدافع ایرانی به کارش در السیلیه برای فصل آینده ادامه نمی‌دهد، زیرا نتوانست بازی‌های قانع‌کننده‌ای در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد. بر اساس این گزارش، السیلیه بازیکن دیگری را جایگزین رامین رضاییان در فهرست لژیونرهایش خواهد کرد. رامین رضاییان اواسط فصل گذشته لیگ ستارگان قطر به صورت قرضی از الدحیل به السیلیه پیوست.

 این در حالی است که طرابلسی سرمربی السیلیه نیز به روزنامه الشرق گفته بود: دوره قرضی بازی رامین رضاییان و مهند علی در السیلیه پایان یافته و در صورت عدم مخالفت الدحیل این ۲ بازیکن به احتمال بسیار زیادی در تیم‌ ما می‌مانند.

سرمربی السیلیه قطر افزود: تداوم ماندن رضاییان و مهند علی در السیلیه در دستان ما نیست و الدحیل باید درباره سرنوشت آنها تصمیم بگیرد. این ۲ بازیکن پس از پیوستن به السیلیه به طور محسوسی قدرت تیم را افزایش دادند و منتظریم ببینیم چه تصمیمی برای آنها گرفته خواهد شد.

در مورد دعوت نشدن رامین رضاییان به تیم ملی کشورمان روایت های مختلفی به گوش می‌رسد. از ماجرای انتشار یک فیلم جنجالی بگیرید تا مشورت برانکو به اسکوچیچ و... که هنوز هیچ یک نه تأیید شده است و نه تکذیب! هر چه هست این مدافع راست ۳۱ ساله با قابلیت های تهاجمی بالا به تیم ملی دعوت نمی‌شود و بعضا شاهد حضور بازیکنانی غیرتخصصی (جعفر سلمانی و سیامک نعمتی) در این پست است.

در همین ارتباط شنیدیم بازیکن فصل گذشته السیلیه قطر تصمیم به بازگشت گرفته است. او که با قراردادی ۲ ساله به الدحیل پیوسته بود پس از ناکامی در این تیم به السیلیه رفت اما عدم دعوت به تیم ملی باعث شده است تصمیمات جدیدی بگیرد یا حداقل به پرسپولیس فکر کند.

شاید رامین رضاییان به این موضوع فکر می‌کند که اگر درپرسپولیس توپ می‌زد الان فشار هواداران این تیم اجازه نمی‌داد دراگان اسکوچیچ به راحتی او را نادیده بگیرد. مضاف بر این که چنانچه تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند، رامین رضاییان می‌تواند دومین جام جهانی عمر ورزشی خودش را تجربه کند و این رؤیا با پرسپولیس محتمل‌تر (!) خواهد بود. نباید فراموش کرد در حال حاضر وریا غفوری نزدیک ترین رقیب سال های اخیر رامین رضاییان در تیم ملی هم توسط دراگان اسکوچیچ دعوت نمی‌شود

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها