|

آمار عجیب مهدی قایدی در تیم ملی ایران

مهدی قایدی، مهاجم سرشناس استقلال، اگرچه فرصت کمی برای بازی در تیم ملی به دست آورده، ولی از آن‌ها نهایت استفاده را کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فرارو، مهدی قایدی، مهاجم گلزن باشگاه استقلال این روز‌ها در اردوی تیم ملی است تا به دراگان اسکوچیچ و سایر همتیمی هایش در راه صعود به مرحله دوم انتخابی جام جهانی کمک کند. او البته سابقه بازی زیادی در تیم ملی ایران ندارد و دوران حضورش در ادوی تیم ملی هم مصادف با زمانی است که دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی انتخاب شده است.

به گزارش فرارو، درست از روز‌هایی که اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شده مهدی قایدی هم تقریبا به طور ثابت به تیم ملی دعوت شده است. البته که درخشش او دراستقلال و بازی‌های بی نظیرش در این باشگاه باعث دعوتش به تیم ملی ایران بوده است.

با این وجود، اما در این مدت هم از او زیاد در ترکیب تیم ملی استفاده نشده و مهدی هر بار فقط به عنوان بازیکن دخیره فرصت بازی به دست آورده است. البته که با توجه به حضور سردار آزمون و مهدی طارمی در خط حمله تیم ملی، کار نه تنها برای قایدی بلکه برای هر مهاجم دیگری هم برای فیکس بازی در خط حمله دشوار است.

به گزارش فرارو، با این حال، مهدی قایدی در همین فرصت اندکی که برای بازی کردن داشته، آمار خیره کننده و عجیب و غریبی داشته است. او کلا ۴ بازی در تیم ملی انجام داده که به ترتیب برابر تیم‌های ازبکستان، بوسنی، بحرین و کامبوج بوده است. در همین مدت مهدی ۲ بار موفق به گلزنی شده و دروازه تیم‌های بوسنی و کامبوج را باز کرده است. با این حال، طبق خبری که فوتبال ۳۶۰ نوشته تاثیرگذاری قایدی فقط مربوط به همین ۲ گل نمی‌شود؛ او در چهار بازی‌اش برای تیم ملی، در مجموع ۶۶ دقیقه در ترکیب حضور داشته که ماحصل آن، دو گل، یک پاس گل و یک کسب پنالتی بوده است و این یعنی به طور متوسط هر ۱۶ دقیقه تاثیرگذاری روی یک گل به سود تیم ملی ایران که آماری خیره‌کننده برای این بازیکن جوان و آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها