|

آلکنو رزومه خود را فدای چشم انداز والیبال ایران کرد

الکنو رزومه خود را برای چشم انداز والیبال ایران فدا کرد و با به کارگیری والیبالیست‌های جوان، استعدادهای درخشانی را معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

عارف باقر زاده در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو اظهار کرد: الکنو رزومه خود را برای چشم انداز والیبال ایران فدا کرد و با به کارگیری والیبالیست‌های جوان، استعدادهای درخشانی را معرفی کرد. به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی رادیو گفت‌وگو؛ عارف باقرزاده در ارتباط تلفنی با برنامه « ورزش بدون ویرایش » با موضوع بررسی تیم والیبال ایران در لیگ جهانی ملت‌های والیبال۲۰۲۱ عنوان کرد: بسیاری از فعالان حوزه والیبال با حضور ولادیمیر الکنو در ایران مخلاف بودند و او را متناسب با والیبال ایران نمی‌دانستند اما این مربی صرف نظر از نتیجه، در مسابقات لیگ جهانی، چشم انداز فدراسیون والیبال را پیش می‌برد.

وی افزود: با وجود آن که می‌توانستیم در این رقابت‌ها نتیجه بسیار بهتری بگیریم اما الکنو در هر بازی ترکیب جدیدی را ایجاد می‌کرد تا بازیکنان جوان وارد میدان شوند و آینده روشنی را رقم بزنند، درواقع می‌توان گفت سرمربی تیم ملی والیبال ایران، رزومه خود را برای چشم انداز والیبال ایران فدا کرد و استعدادهای جوان را معرفی کرد.

سرمربی پیشین تیم والیبال هورسان رامسر در پاسخ به پرسش مجری رادیو گفت‌وگو مبنی بر این که آیا والیبال ایران وارد یک سیکل تکراری نشده است، اظهار کرد: آنچه که در آنالیز رخدادهای سه هفته گذشته لیگ ملت‌ها باید مدنظر قرار داد این است که ملی پوشان در یک سال اخیر شرایط بازی در کنار هم را نداشته‌اند، به ویژه تیم ملی ایران بدون هیچ بازی تدارکاتی و با یک مربی جدید در رقابت جهانی حاضر شده است.

به عقیده باقر زاده یکی از مهمترین ویژگی‌های بازی‌های این دوره والیبال این است که بازیکنان تیم ملی از آرامش بسیار عمیقی برخوردارند که در مسابقات بین المللی شاهد آن نبوده‌ایم و با وجود آن که داور خط از مسابقات حذف شده و تعداد خطاهای داور افزایش یافته است اما بازیکنان تیم ملی به حدی از پختگی رسیده‌اند که با یک آرامش بالا بازی‌ها را ادامه می‌دهند. وی تاکید کرد: پیشرفت تنها به صورت جایگاه تیم ملی در جدول امتیازات خود را نشان نمی‌دهد، همین که بازیکنان جوان با این سرعت به تیم ملی راه پیدا کرده‌اند و بازی بسیار دیدنی از خود به نمایش گذاشته‌اند یک رشد بزرگ محسوب می‌شود.

باقر زاده با اشاره به شکست ایران در برابر ژاپن گفت: عدم حضور آقای معروف در زمین بازی، یک شوک بزرگ بود، همچنین این که تیم بدون داشتن بازی مقدماتی در یک ورزش گروهی در میدان حاضر شود قابل تامل است. به طور کلی چه از لحاظ بازی نفر به نفر و چه از نظر کیفیت بازی گروهی تیم ملی ایران در جایگاه بالاتری نسبت به ژاپن قرار دارد. وی در پایان مصاحبه با رادیو گفت‌وگو تاکید کرد: تیم ملی ایران با ترکیب کاملا جوان که هیچ گاه در این سطح از مسابقات شرکت نکرده بودند، توانست بازی بسیار خیره کننده‌ای را به نمایش بگذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها