|

(عکس) یک استقلالی جانشین رادوشویچ در پرسپولیس!

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس هنوز راضی به بازگشت به ایران نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از اختلافات رادوشویچ با باشگاه پرسپولیس ماجرای آپشن ۱۸ هزار دلاری است. یحیی گل محمدی حاضر نیست تا زمان بازگشت رادوشویچ این بند ۱۸ هزاردلاری رضایت سرمربی را امضاء کند و چنانچه گلر کروات به تهران بازنگردد به این پول نخواهد رسید. هرچند رادوشویچ به دلیل قرارداد محکمی که با باشگاه پرسپولیس بسته و قانون جدید فیفا قادر است همه پول سه سال باقی مانده از قراردادش را از این تیم بگیرد.

باشگاه پرسپولیس از طریق مدیربرنامه های این بازیکن پیگیر بازگشت رادو به تمرینات پرسپولیس است تا او در ۷ هفته پایانی قرمزها را همراهی کند. در صورت بازنگشتن این دروازه‌بان، یحیی مجبور خواهد بود از امیرمحمد یوسفی بیست‌ویک‌ساله به‌عنوان دروازه‌بان دوم استفاده کند.

رادو تاکنون ۴۷ ‌درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به محض بازگشت به تمرینات، ۱۰ ‌درصد دیگر قراردادش را هم دریافت خواهد کرد اما گویا مشکل اصلی رادو اختلاف بر سر بند۱۸  هزاردلاری آپشن قرارداد این بازیکن است.

امیرمحمد یوسفی استقلالی که گلر پرسپولیس شد

امیر محمد یوسفی سابقه حضور در تیم امید استقلال را دارد و حالا از تیم‌های پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان رسیده و رویاهای خود را دنبال می‌کند.

پرسپولیس تا پایان فصل 7 بازی لیگ برتر، یک مسابقه سوپرجام و تا سه بازی جام حذفی را خواهد داشت و باید دید آیا یوسفی فرصت بازی را پیدا می‌کند یا خیر؟

1622895657_R0qP4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها