|

یحیی بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ را برای پرسپولیس می‌خواهد

ابوالفضل جلالی مدافع چپ جوان سایپا یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای فصل بعد خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از دانشجو، بعد از جدایی محمد نادری و محمد انصاری از پرسپولیس، قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ برتر فقط سعید آقایی را به عنوان یک مدافع چپ تخصصی در ترکیب تیمش دارد.

وحید امیری و علی شجاعی به غیر از آقایی دو بازیکنی هستند که در چند بازی در پست مدافع چپ به میدان رفتند. امیری آنقدر در این پست خوب بود که حتی اسکوچیچ هم در بازی مقابل هنگ کنگ از وحید در پست مدافع چپ استفاده کرد ولی همه می دانند که امیری در خط میانی یا حتی خط حمله کیفیت بالاتری دارد. علی شجاعی هم که ذاتا یک وینگر است در یکی دو بازی و در غیاب سعید آقایی به عنوان مدافع چپ کار کرد ولی این بازیکن هم در پست اصلی اش کارایی بیشتری دارد.

از همین رو یکی از اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای فصل آینده خرید یک مدافع چپ خواهد بود که بتواند با سعید آقایی برای رسیدن به ترکیب اصلی سرخ پوشان رقابت کند. اما گزینه یحیی برای این پست چه کسی است؟ ابوالفضل جلالی مدافع چپ جوان سایپا که عملکرد خوبی در این فصل از خودش نشان داده و حتی توسط اسکوچیچ در بازی مقابل سوریه به تیم ملی دعوت شد و در آن بازی توانست یک پاس گل هم به کریم انصاریفرد بدهد. یحیی در نقل و انتقالات نیم فصل هم به دنبال جذب جلالی بود ولی باشگاه سایپا حاضر نشد رضایتنامه این بازیکن را صادر کند و اعلام کرد به ابوالفضل نیاز دارد. طی روزهای اخیر این بازیکن به پرسپولیس لینک شده و نزدیکان جلالی هم پیشنهاد پرسپولیس را تایید کرده‌اند.

حال باید دید تکلیف این بازیکن آینده دار چه خواهد شد. هرچند در صورت وقوع این انتقال جلالی کار سختی برای برای بازی کردن در پرسپولیس خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها