|

ابراهیم‌زاده: اسکوچیچ سیر صعودی خوبی داشته است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باید بازیکنان تیم ملی را باور داشته باشیم و این باور باعث موفقیت تیم ملی می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از ایسنا، منصور ابراهیم زاده درباره عملکرد ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: ما سه بازی متفاوت داشتیم. بازی اول و بازی سوم ما قابل پیش بینی بود، توانستیم موفق باشیم و بچه‌ها تلاش کردند و در نهایت هم موفق شدند اما در بازی با بحرین که حساسیت بیشتری داشت، با آرامش بازی را شروع کردیم و احساسی نبودند و منطقی بازی کردند. توانستیم از فرصت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم و به نتیجه برسیم.

او ادامه داد: در این سه بازی چیزی که بیشتر جلب توجه می‌کرد این بود که بازیکنان خیلی خوبی در تیم ملی ما حضور دارد و این بازیکنان هر کدام به نحوی می‌توانند تاثیرگذار باشند. بایستی از این بازیکنان به بهترین نحو استفاده شود و آرامش در تیم حاکم باشد. هر کدام از بازیکنان باید مسئولیت خودشان را انجام دهند و انجام شدن این مساله در بازی‌های اخیر باعث شده است این بازیکنان تاثیرگذاری خودشان را نشان دهند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ارزیابی از عملکرد اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ زمان زیادی را در ایران حضور داشت و مربی‌گری کرد. حتی وقتی مسابقه نبود هم در ایران حضور داشت و همه چیز را بررسی کرده است. بیشترین چیزی که در حال حاضر برای تیم ملی می‌تواند تاثیرگذار باشد، مسائل روحی و روانی است. همچنین نوع برخورد و ارتباط با بازیکنان هم مهم است که تا امروز اسکوچیچ در این زمین وظایف خود را به عنوان یک مربی انجام داده است. این‌که توانسته‌ایم تا اینجا خوب کار کنیم نشان دهنده این است که اسکوچیچ سیر صعودی خوبی را طی کرده است.

او درباره دیدار ایران مقابل عراق گفت: این تیم فیزیکی و درگیرانه بازی می‌کند و یک سری بازیکنان تاثیرگذار هم در این تیم وجود دارد. در درجه اول بایستی خودمان آرامش خودمان را حفظ کنیم و تحت تاثیر برخوردهای عصبی آن‌ها قرار نگیریم و باید با آرامش از کمترین فرصت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم و موفق باشیم. عراق همیشه با کمترین شانس‌هایش توانسته مقابل ما موفق باشد اما اعتقاد من این است که باید با آرامش کار کنیم و در ادامه اشتباهات خط دفاعی‌مان را کم کنیم.

ابراهیم زاده اضافه کرد: آن‌ها به دنبال اشتباهات ما هستند و می‌توانند خیلی خوب از این اشتباهات استفاده کنند. ما باید به تیم ملی انرژی دهیم تا بتوانند موفق باشند. من امیدوار هستم و باید بازیکنان تیم ملی را باور داشته باشیم و این باور باعث موفقیت تیم ملی می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها