|

تعداد گل های ملی کریستیانو رونالدو بعد از دو گل به مجارستان چند شد؟

رونالدو با این دبل، 106 گله شد و حالا تنها 3 گل با رکورد علی دایی فاصله دارد.

لینک کوتاه کپی شد

 پرتغال در اولین دیدار خود در یورو 2020 برابر مجارستان به پیروزی رسید. 

عصر روز چهارشنبه از ساعت 20:30، دو تیم پرتغال و مجارستان از گروه F رقابت‌های یورو 2020 در ورزشگاه فرانس پوشکاش به مصاف هم رفتند. رونالدو و یارانش در این دیدار به دنبال گرفتن سه امتیاز بودند، زیرا می‌دانستند که در صورت لغزش، امتیاز گرفتن از آلمان و فرانسه خیلی راحت نیست و در مجموع کار سختی برای صعود به مرحله بعدی خواهند داشت. همچنین کریستیانو رونالدو نگاه ویژه‌ای به این بازی داشت تا بتواند تعداد گل‌های ملی‌اش را به اسطوره کشورمان، علی دایی نزدیک‌تر کند. 

در این دیدار پرتغال به وضوح تیم برتر میدان بود. آن‌ها در نیمه اول کنترل و نبض بازی را در دست گرفته بودند و چند موقعیت خوب گلزنی نیز خلق کردند، اما نتوانستند راه به جایی ببرند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در نیمه دوم همانند نیمه اول، شاگردان فرناندو سانتوس مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند. خلاف جریان بازی مجارستان در دقیقه 81 به گل رسید، اما داور آن را آفساید اعلام کرد تا از شوک وارد شدن به پرتغال جلوگیری شود. در دقیقه 84 رافائل گریرو موفق شد با پاس گل رافا سیلوا گل اول را وارد دروازه پیتر گولاشی کند. تنها سه دقیقه بعد از این گل، کریستیانو رونالدو در دقیقه 87 گل دوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و کریستیانو رونالدو بار دیگر در دقیقه 90+2 گل سوم پرتغال را زد تا این دیدار با نتیجه 3-0 به سود پرتغال به پایان برسد. 

رونالدو با این دبل، 106 گله شد و حالا تنها 3 گل با رکورد علی دایی فاصله دارد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها