|

یورو ۲۰۲۰:

ایتالیا ۱-۰ ولز؛ این آتزوری توقف ناپذیر

ایتالیا موفق شد با ارائه یک نمایش برتر و با نتیجه 1-0 ولز را شکست دهد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم های اول و دوم گروه A رقابت‌های یورو یعنی ایتالیا و ولز امروز در آخرین مسابقه مرحله گروهی به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این دیدار با نتیجه 1-0 به سود ایتالیا خاتمه یافت.

ایتالیا شروع بهتری داشت و می توانست در دقیقه 12 روی ارسال امرسون به گل دست پیدا کند اما آندره بلوتی نتوانست ضربه خوبی را در دهانه دروازه به توپ بزند.

در دقیقه 24 باز هم این ایتالیا بود که فرصت داشت دروازه ولز را باز کند اما ضربه آندره بلوتی در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه حریف به بیرون رفت و نتیجه ای به همراه نداشت.

در دقیقه 27 اولین موقعیت مهم بازی برای ولز خلق شد. ارسال کرنر دنیل جیمز به روی دروازه با ضربه سر کریس گانتر همراه شد که توپ با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه دوناروما عبور کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 29 باز هم ایتالیا بود که فرصت گلزنی ایجاد کرد اما این بار فدریکو کیه زا نتوانست ضربه خوبی را روانه دروازه ولز کند تا همچنان بازی بدون گل دنبال شود.

در دقیقه 39 بالاخره قفل دروازه ولز شکسته شد. ایتالیا در جناح راست به یک ضربه آزاد دست یافت. مارکو وراتی پشت توپ ایستاد و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده متئو پسینا همراه شد تا آتزوری به گل برسد و با پیروزی راهی رختکن شود.

در دقیقه 52 ایتالیا به یک ضربه آزاد دست یافت. فدریکو برناردسکی پشت توپ ایستاد اما ضربه فوق العاده او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 54 ولز می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما آرون رمزی در مصافی تک به تک بیش از حد تعلل کرد تا یک موقعیت خوب برای این تیم از دست برود.

در دقیقه 56 اتان آمپادو خطای فوق العاده شدیدی را روی پای فدریکو برناردسکی انجام داد که کارت قرمز مستقیم داور بازی همراه شد تا ولز 10 نفره شود.

در دقیقه 64 فدریکو کیه زا از جناح راست حرکت فوق العاده ای را ترتیب داد. پاس او به بیرون با ضربه آندره بلوتی همراه شد اما دروازه‌بان ولز با یک واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 75 گرت بیل فرصت فوق العاده ای داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما ضربه بسیار بد او با اختلاف از بالای دروازه ایتالیا به بیرون رفت.

در ادامه مسابقه ایتالیا توپ و میدان را در اختیار داشت و بازی را کنترل کرد تا با همان یک گل به پیروزی برسد. آنها با این پیروزی به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعدی شدند و ولز نیز با وجود شکست در بازی امشب به عنوان تیم دوم صعود کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها