|

کمالوند: نفت تیم استخوان‌داری است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: صنعت نفت دچار مشکل شده اما تیم استخوان داری است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از فارس، فراز کمالوند درباره دیدار تیم‌های صنعت نفت و سایپا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت آبادان از تیم‌های قدیمی و ریشه دار فوتبال کشور است که افتخار داشتم یک سال در آن کار کنم.  در آن سال هم این تیم روی نوار ثبات قرار گرفت و نتایج خیلی خوبی کسب کردیم. در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیدیم و در کل خاطرات خیلی خوبی از نفت آبادان دارم. 

وی افزود: آبادان مردم و هواداران خونگرمی دارد و ای کاش بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شد زیرا حال و هوای ورزشگاه تختی آبادان با حضور طرفداران متفاوت است. به هر صورت خیلی خوشحالم یک بار دیگر به این شهر بازمی‌گردم. تیم صنعت نفت امسال فوتبالی خوبی بازی کرده و در ابتدای فصل هم با کسب نتایج خوب، جزو تیم‌های مدعی قرار گرفت اما در ادامه دچار مشکلاتی شد. هرچند هنوز هم تیم استخوان‌داری است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: شناخت کافی از صنعت نفت داریم. ان‌شاءالله بازی خوبی ببینیم و هر دو تیم فوتبال بازی کنند تا در نهایت تیمی که استحقاق بیشتری دارد، با کسب سه امتیاز از زمین بیرون بیاید.

کمالوند درباره اینکه آیا تیم سایپا با توجه به وقفه‌ ایجاد شده در مسابقات لیگ، روند خوب خود را حفظ کرده است، توضیح داد: با توجه به برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی چاره‌ای نداشتیم و این وقفه هم طبیعی بود. اولویت ما همیشه تیم ملی بوده است اما تیم ما شرایط خوبی دارد و خیلی خوب هم تمرین کرده است. از این تعطیلات استفاده خوبی کرده و سه بازی دوستانه هم انجام دادیم. بچه‌ها آمادگی مناسبی دارند و ان شاءالله بتوانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. امیدواریم در این 7-6 بازی باقی مانده به آنچه شایستگی‌اش را داریم دست یابیم.

وی درباره اینکه آیا اعلام نشدن رای کمیته استیناف درباره دیدار سایپا و پیکان قبل از دیدار با نفت آبادان روی تیمش تاثیرگذار نیست، عنوان کرد: به این موضوع توجهی نداریم. کار را به قانون سپرده و از روز اول هم گفتیم به تصمیم قانونی تمکین می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا برخی دوستان علاقه به شلوغ کاری و هر روز مصاحبه کردن دارند.

سرمربی سایپا افزود: فدراسیون فوتبال، ارکان قضایی یعنی کمیته انضباطی و کمیته استیناف دارد. آنها هم نسبت به قانون تصمیم می‌گیرند اما به من جواب بدهند اگر قرار نیست نتیجه بازی ما با پیکان سه بر صفر شود، با استناد به کدام قانون  می‌خواهند نتیجه دیگری را اعلام کنند؟ هیچ قانونی وجود ندارد. فقط ماده 22 قانون فیفا وجود دارد که بارها درباره اش صحبت کردیم و این قانون به شکل مشخص گفته است باید چه نتیجه‌ای اعلام شود. 

کمالوند خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد نتیجه دیگری اعلام شود، باید قانونی هم وجود داشته باشد. قاضی برای انشاء یک رای به ماده قانونی استناد می‌کند. اصلا می‌گوییم حرف دوستانی که می گویند بازی نباید سه بر صفر شود، درست است اما براساس کدام ماده قانونی باید تصمیم دیگری بگیرند؟ ورود ما و مصاحبه‌ها در صدور رای قاضی تاثیری ندارد و وی طبق قانون یک حکم را اعلام می‌کند. اکنون هم درباره زمان صدور رای به تشخیص کمیته استیناف احترام می‌گذاریم و هر تصمیمی بگیرند، اطاعت می‌کنیم.

وی درباره گرمای هوای آبادان در زمان برگزاری بازی صنعت نفت و سایپا تصریح کرد:‌ گرمای هوا برای هر دو تیم است.

سرمربی سایپا درباره بی نتیجه بودن پیگیری‌های این باشگاه برای تغییر زمان بازی برای اینکه نارنجی‌پوشان مجبور نشوندِ، بعد از مسابقه یک شب در آبادان بمانند، توضیح داد: باید ساعت بازی را تغییر می‌دادند تا پس از این مسابقه به پرواز می‌رسیدیم اما در این مورد هم تابع قانون هستیم.

کمالوند درباره نفرات غایب سایپا مقابل صنعت نفت گفت: ابوالفضل جلالی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. یکی دو نفر از بازیکنان مان هم مصدومیت نصفه و نیمه دارند و شاید به بازی نرسند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی